25 October 2009

Leapsa

Pe care am luat-o de la "22minutes!"...merci...si ea a dat-o"cui i se nazare"

prima amintire
:de la mare,cu siguranta.
prima poza in afara de cea de la botez:nu am poza de la botez.prima poza o am de cand aveam...3 luni
prima jucarie:nu a fost una singura.dar extrem de mult mi-a placut un raton rosu caruia ii rodeam ochii cu disperare
prima carte citita:de povesti,cred ca Fratii Grimm
primul film vazut:habar nu am...ma uitam la reclame...
prima bicicleta:cu roti ajutatoare si albastra;
primul cucui:nu stiu...
primul lucru gasit:o jucarie prin casa...
primul lucru inapoiat:tot jucarii...
primul dinte pierdut:din fata
primul contact cu animalele
:gaini
primul caine:primul pe care mi-l amintesc e Peggie...de curte...primul de casa este Alfie...inca este...
prima poveste:una frumoasa...
primul lucru pe care l-am zis cand am venit la scoala in prima zi:"sunt mare!"
primul sarut:in clasa a 2a...ce prostie!
prima poveste:cu zane...de-asta cu anotimpurile...

O dau si eu mai departe,cui i se nazare...

3 comments:

Anonymous said...

22minutes e o fata

Lorelei said...

Am corectat....!

vlad said...

nu mai stiu prima mea jucarie :-??