23 December 2009

What about rain...?

Despre tine am vorbit destul.Am spus cat esti de bun,cat de rau,cat de idiot,cat de simpatic,cat de amuzant,cat de insuportabil,cat de frumos,cat de urat...
Despre mine...Si despre mine am vorbit destul.Am spus cat sunt de...ironica,rea,buna,urata,frumoasa,idioata,nesuferita,draguta,simpatica,amuzanta,oribila,visatoare...
Despre Pamant,am vorbit la fel de mult...
Am vorbit de tot.
Dar despre ploaie?
Despre ploaie cine vorbeste?
Hai,sa stam de vorba,sa vorbim de ploaie,sa gandim,sa ne amintim de ea,sa ne amintim de noi...
Stateam in ploaie...Dansam,ne jucam.Cresteam.Invatam.Ne iubeam.Ascultam.Vorbeam sau taceam.Priveam.Si toate astea,sub privirile ploii.Totul,toate,sub ea.
Iti mai aduci aminte ploile de mai?Calde,pline de iubire...Parca ne iubeam mai mult.Visam.Ne ascundeam impreuna in spatele ei,intr-un hotar nestatornic de vreme,intr-un cer intins ca marea pe pamant...
Aplaudam fermecati...Ne indragosteam mai mult cu fiecare strop.
Si stii?
Nu stii.Nu stii nimic.Nu stii nimic de ploaie...Hai,raspunde,ca asa e.Nu stii nimic.Nu te intereseaza.Te-ai gandit vreodata la ploaie?
Eu da.
M-am gandit tot timpul.M-am gandit la multe,in ea,in picaturi de apa.
Ne credem ingeri atunci cand stam in ploaie...Stii?Avem aripi si zburam.Impreuna.Mana-n mana,privindu-ne,razand...Suntem fluturi de apa.
Aminteste-ti cand ploua.Cand ploua peste sufletele noastre,udandu-le...Cand inchideam ochii si visam,asa,uzi...Cand ploua in marginile copacilor,peste blocuri,prin apus,cu caldura si cu frumos.Ploua cu noi.
Te-ai gandit?Iti amintesti totul?Pentru ca eu vorbesc cu tine.Chiar cu tine,cel care citesti acum asta.

Aminteste-ti cand ploua
Peste sufletul tau,
Peste sufletul meu,
Si uitam,asa,prinsi intr-o vraja
Cum e sa plangi,
Cum e sa fii si trist.

Stiam doar sa iubim,
Sa traim in lume,
Sa radem si sa fim
Macar in pret de-o clipa
Fericiti
Cum n-am mai fost vreodata...



Si mai am o intrebare pentru tine:de ce oamenii sunt tristi atunci cand ploua?Pentru ca niciodata n-am gasit raspuns la intrebarea asta...Stii?Eu caut fericirea in fiecare strop de ploaie,iar altii plang in suflet...

16 comments:

. said...

frumoasa foc analogia cu fluturele si pisica >:D< thank you

cat despre ganduri si capcane, pot spune ca in postarea de acum m-ai prins in mreje stranse. ploaia e punctul meu sensibil. si ca sa iti raspund la intrebare, eu una nu sunt trista cand ploua, ci melancolica, "plang" de amintiri, si "rad" pentru iubire.

superb ca intotdeauna >:D<

iulia said...

Pe mine ploaia ma intristeaza, din simplul fapt ca toti cei din jur par mai deprimati, mai scufundati in melancolie. Sarbatori fericite si cu ninsoare iti doresc! Parca aduce mai multe zambete decat ploaia :)

SM.Art said...

pai :-? eu am dat pe google search --> snow effect for blogger.

:-? si mi-a dat mai multe variante :D

Eventual, adauga-ma in lista de mess daca nu gasesti si-ti trimit codul in notepad:P :

:] btw, Scrii atat de frumooos :x

Lorelei said...

Kriss,ma bucur ca ti-a placut analogia aceea.Ma bucur ca te-am atins la punctul vulnerabil in legatura cu ce-am scris.Thanks!:Xu

Iulia,n-ai fi singura...De obicei,pe voi,astia' mai mari va intristeaza ploaia.Nu inteleg de ce dar...ma rog..Merci de urare,la fel iti doresc.Si eu vreau ninsoare (NU MOCIRLA,cum e acum)...[folosesc cuvantul mocirla atunci cand e noroi imputit,zapada topita si inghetata,alunecoasa,naspa']

Happy Story,multumesc...o sa incerc eu intr-o zi.Acum mi-e lene.Multumesc si pentru consideratii.

Take care>:D< si multi pupici si sarbatori fericite in continuare!

Anonymous said...

Pe mine ploaia ma face sa zambesc si imi da o stare de bine.. acum mai depinde si de situatie.

Lorelei said...

Ma bucur,hidejenny,ca ai trecut pe la mine si te cred ca sentimentul pe care il ai cand ploua depinde de starea de spirit de atunci fiindca poti sa fii trist dinainte sa ploua...depinde de situatie,cum ai spus.
:*

Ioana said...

e chiar frumoasa ploaia..si eu ma bucur cand ploua :X

Anonymous said...

mie imi place ploaia calda de vara, ma face sa zambesc si imi place sa stau singura si sa privesc fiecare strop care cade din cer :X

Lorelei said...

Uite,ce de persoane carora le place ploaia!

Criiiiis. said...

Scrii genial.
Cat despre ploaie,eu as vrea sa ploua in fiecare saptamana. :x

SM.Art said...

pai.. nu ma deranjeaza deloc :D

imi place Eliade..si asta am observat si eu in cartile lui. Dragostea perfecta dar pierduta pe vecie.. si m-a intrigat enorm..pentru ca in definitiv are dreptate.

Orice vis extrem de frumos se termina printr-o trezire brutala la realitate.

multumesc de comentariu :]

Prometeu said...

Da,m-am gandit la ploaie..si am o viziune pozitiva,mica Lorelei:D.Afla ca eu cred ca atunci cand ploua cerurile fac dragoste..

Lorelei said...

Multumesc mult,Prometeu.Imi place la nebunie sintagma ta("cand ploua,cerurile fac dragoste")...E ceva absolut genial.
Happy Story,voi incepe sa fac critici.Azi mi-am dat seama ca pot,s ca merita,alaturi de cineva drag mie,care-mi seamana.
Take care!>:D<

And...Happy New Year!!

delia said...

Ador ploaia. Ploaia calda de vara. Imi place sa stau afara in timp ce ploua. Imi da senzatia de libertate. Am scris si un post despre asta. :)

Lorelei said...

Stiu cum e,Delia

Lola. said...

as indrazni sa raspund la intrebarea despre tristetze...
oamenii sunt tristi cand ploua pentru ca ploaia e depresiva.parerea mea...
niciodata nu mi'a placut ploaia.nici toamna.nici vara sau primavara.nici macar soarele.stii tu.tzi'am mai zis...
cele mai frumoase lucruri primite de la natura mi se par zapada si luna plina :x:x:x