9 March 2010

Povestea unei prietenii...







Se intampla de mult.Se cunosteau de mult,se putea spune ca de-o viata traisera impreuna...de o viata si clipe de dinainte,in vieti anterioare,de ingeri care s-au coborat pe pamant.
Deci nu se intalnisera de curand.Se intalnisera intr-o zi de mult,in clasa I,cand abia invatasera sa se dezlipeasca de sub"fusta mamei".Si de atunci,parca le si vad intrebandu-se"vrei sa fii prietena mea?"
Incepusera sa se apropie,pas cu pas.Se legase o prietenie firava...apoi mai stransa,se mai rupea in cateun loc si se cosea la loc...Si an cu an,cresteau si ele,crestea si prietenia lor."De data asta,nu ne mai certam,am crescut..." si legatura lor era prietenia a doua copilarii diferite,dar cu acelasi sens.
Doua satene...Doi copii,asta erau,doi copilasi care abia priveau lumea cu ochi senini...Si totusi aveau ceva ce le lega,ceva pe care cei din jur nu puteau sa inteleaga.
"Prietenia ta este soarele zilelor mele" isi spuneau.
Si ajungeau incet in diferite etape ale vietii...Erau fete,erau altfel...
Si in timp,ajunsesera la o concluzie:"Asa trebuie.Asa este.Asa trebuie sa fie..."
Si intelesesera ca trebuie sa scrie si sa citeasca.Isi doreau sa ajunga medici.Apoi,si-au destramat caile si nu isi mai doreau asta.Una vroia sa fie profesoara.Alta,nu stia inca.
Scriau...Scriau amandoua,si se sustineau...si se bucurau impreuna si plangeau impreuna...Si citeau impreuna si toate...impreuna."Tu dai sens vietii mele"...Ajunsesera sa isi spuna pe toate caile"Te iubesc!"Ce iubire infantila...
Erau niste copile asa asemanatoare,atat de multe aveau in comun...Isi impartaseau totul,totul...Aveau mereu nevoie de ciocolata,o prietena si un pachet de batiste.Si mereu isi spuneau"Te-ai vazut si din spate?"Si ridicau din sprancene,desi niciodata nu spuneau"Ti-am zis eu!"
Erau asa apropiate!Asa mult se iubeau...
Prietenia lor crestea in ele odata cu adolescenta,cu maturitatea,cu gandurile si visele lor,cu idealurile...Erau mai mature...mult mai mature decat ceilalti,si altii le intelegeau altfel,mereu altfel.Nu mai iubea una,nu mai iubea nici cealalta.Asa era intelegerea...
Se intelegeau ca doua picaturi de ploaie,asa de bine!Si cantau,si citeau,si scriau...Si intotdeauna ele erau altfel,mult mai mature...
Si ce prietenie putea sa bata in geam cu picaturi de ploaie,cu ingeri de insomnie,cu stele,cu cer,cu mare,luna,zeite si zei...cu iubire si sperante,ca in vise,decat prietenia copilariei lor?
Erau niste copile...Erau...
Acum ce sunt?
Aceleasi prietene...Prietenia lor a ramas,desi timpul a trecut in zbor pe langa genele lor indoite...
Erau ele...Lorelei si Tess,copilele de altadata...

Tess,only you can hear my soul...Tovarasa mea de tristeti.Tovarasa mea de glume tampite.Tovarasa mea de amuzament.Iti multumesc pentru tot!

18 comments:

Rms said...

Wow... as vrea sa am si eu o asa prietena!!!

Banu Theodora said...

Excelent nu am ce comenta!

Lorelei said...

M-am inspirat din prietenia mea.Pura si sincera mea prietenie...

Di said...

ce frumos... ce sentimente frumoase ai descris... ar trebui sa te simti norocoasa :P

>:D<

Lorelei said...

Toate prieteniile sunt frumoase...Toti trebuie sa se simta norocosi,doar trebuie sa isi vada prietenia dintr-un unghi bun...

Tess said...

Si cand te gandesti ca au fost momente cand ne venea sa ne tragem de par...Si acum...Iata-ne rdevenind ceea ce suntem cu adevarat! Eu si tu...Aceleasi satene..tu deschisa, eu inchisa. Lorelei si Tess!

Tess said...

:X:X:X:X:X:X:x:x

Lorelei said...

Si eu te iubeeesc!!!

Cine sunt eu?! said...

ooa. ce tare e skinu asta. supeer.

Lorelei said...

Da?Chiar ma gandeam sa il schimb...Dar il mai las putin...

Anonymous said...

Superb.Eu as vrea sa fiu in locul prietenei tale,avand o astfel de prietenie minunata.Foarte frumos,felicitarile mele!!

Anonymous said...

Din nou anonimul-marele admirator al compunerilor si poeziilor tale...

Lorelei said...

Vai,anonim,multumesc!!Iarasi ma bucur ca te `fascinez`

. said...

aww :x superb. cea mai frumoasa iubire si cea mai inocenta.

Anilei said...

Intr-adevar, atat de frumoasa povestea voastra!!:x:x:-*

Lorelei said...

Merci frumos:*:*

Anonymous said...

You have great points there, that's why I always visit your blog, it looks like you are an expert in this field. keep up the good work, My friend recommends your site.

My blog:
Meilleur Taux puis Rachat de Credit sans justificatif

Anonymous said...

Do you possess know for what reason I accept Java fault warning while loading your web page in Explorer ?

As a final note , let me thank you for your tolerance with my English as (I'm confident you have figured this at this time ,), English is not my chief language so I am using Google Translate to figure out what to compose what I sincerely want to state.