26 March 2010

Jurnalul unei scriitoare - Zile...


Inutil...
Afara-i aproape splendid,doar chipul imi lipseste...
Picioarele-mi goale,fuste roz si tricouri cu maneca scurta.E semnul meu...semnul ca se apropie zilele unui alt prag...
Si numar zilele pana la vara,una dupa alta,una cate una,pana la eternitati majore...Numaratoare de ploi din doi in doi...
Fotografii uzate si rupte prin colturi...Copilaria pastrata doar in poze si in poezii...In restul,bate vantul,e deja mai mult de atat...
E cald...Si as vrea sa simt mirosul unei copilarii profunde si nu pot,caci sufletul mi-e un simplu acord de chitara...si eu mi-am colorat cerul in albastru,de-atata dor...Imaginea noastra s-a raspandit in vreme.Am trecut,voi trece,aceeasi necopila cu aceleasi necuvinte...
Si tot ma apropii de aceeasi speranta de copil plecat departe,cu ferestre multe pictate cu soare...Veneam atunci...si atunci era cald,si-aceleasi aripi inmuiate in fericire roz.
Speranta e o zi,o alta zi...
Sunt scriitoare.Si e greu sa fi scriitor,si nu pot sa ma despart de singurul lucru care imi hraneste sufletul,sunt asa dificila...Si e parfum de trandafiri albi in jur.
E cald...
Inutil...



Si totusi niciodata n-am dansat cu o lebada...

11 comments:

Anilei said...

Cat de frumos...senssibil, minunat!!!!

Cine sunt eu?! said...

"Sunt scriitoare.Si e greu sa fi scriitor,si nu pot sa ma despart de singurul lucru care imi hraneste sufletul"

cat de adevarat.
sa nu renunti niciodata la scris.te pup

Banu Theodora said...

Sti Lorelei...semanam asa de mult si ma regasesc in compunerea ta superba de altfel. Felicitari!

Lorelei said...

Multumesc mult,Ameli....Ma bucur ca te regasesti prin randurile mele!

. said...

nu e inutil. iar tu, tu esti o scriitoare superba! copilaria o ai in suflet, atat cat iti doresti >:D< :*

Lorelei said...

Cine sunt eu?! Iti promit ca nu am sa ma las niciodata de scris.
Multumesc,Anilei!
Amelie...fara cuvinte:*

Anonymous said...

Sunt roxx si acum ma poti gasi aici http://uncopilmare.wordpress.com/

Lorelei said...

Am inteles.Voi modifica blogrollul :*:*

Anonymous said...

Superb,minunat!

Lorelei said...

Merci:):)

Neitheea said...

Te exprimi tare frumos, am vazut ca iti place si tie Lorelei (e in top 5 la mine :) )
Spor la scris in continuare.

O zi frumoasa!