22 June 2010

Vara sufletului meu...


Vara mea,azi plouă cu noi,ne-am schimbat,fără să prindem de veste!Mă simt în pragul tinereții liliachii,gata să îți sărut chipul ars de soare...
De câte ori mi se întâmplă să mă plimb cu dragostea de mână,se întâmplă să îmi fie bine...și mi-e frică de prea mult bine,și mă trezesc cu o clipire rece de căprui și ajung iar pe linia mea de veșnică visare...
Vara mea,tu ești vara sufletului meu!...Rămâi,ești atât de frumoasă!
Anii copilăriei mele au sunat a cântec...Și-acum,îmi doresc mai mult ca oricând viața...Secunde lungi curg în clepsidre,îndemnate de anticul trup al Timpului.În sufletul meu,armonii majore,de tinerețe.Până la urmă,tinerețea înseamnă elan,seninătate și bucurie,o sete incredibilă de viață...Asta e..sufăr de boala gravă de tinerețe magică și exuberanța sentimentului...Vara,se ning fluturii sufletului meu...aripi galbene,care mă duc spre a mea eternă plutire.Plutire pe tinerețe,pe aripi albe,în picioarele goale...Tinerețe...eterna tinerețe...momentul oportun în care visele copilăriei se prelungesc sfios încercate de clipe de maturitate.N-o să mă las doborâtă de gustul primilor ani de maturizare efemeră...ba din potrivă,în sufletul meu,eu o sa rămân mereu copil.Pentru mine,creșterea exterioară simbolizează numai șablonul adultului în devenire...în rest,sunt numai libertate și seninătate.
Ma simt gata să îmi iau zborul de pe crini,cu polen violet,Vară,du-mă spre colțul meu nebulos de Rai,din infinitul rupestru...Fericirea și dragostea,mână în mână,fără trecut și fără viitor,cu marea dorință de a căuta,de a ști...și nu pentru curiozitate,ci mai mult de atât:nostalgie.
Vara sufletului meu,la poarta casei tale,veghează și va veghea totdeauna dragostea...Totul ne desparte:dragostea,lumea,viața...Dar dacă nu mi-e frică de zâmbetul tău,atunci nu mi-e frică de nimic.Vara mea,în anotimpul tău mă voi contopi cu orice...voi fi aici,răspândită în univers,în cele patru colturi ale lumii și,mai mult de atât,voi cânta cu sunete false la fereastra casei tale.
Și totuși,Vară,mi-ai adus șoaptele tale în picuri de ploaie...Plouă...Plouă spart și fals.Plouă peste fluturi...


26 comments:

Bogdan said...

Pai cum as fi putut sa nu raspund la cat de frumos ai alintat vara aici :P Aduce multa energie pozitiva in suflet si in gand ceea ce ai colorat aici :)

Bogdan said...

:the reason of everything happening on X.Vibe, the girl of my dreams, the muse, the fifth element :)

http://bogdan-oancea.blogspot.com/2009/05/lin.html

http://bogdan-oancea.blogspot.com/2009/03/liberian-girl.html

http://bogdan-oancea.blogspot.com/2009/06/2000-de.html

P.S. : ...now that you know, please, shhhhhhh... don't tell anyone :P

Anilei said...

LORELEI.....
"Pe harpa rasturnata a ierburilor, tale, vara, trupul si sufletul tau sunt inceputul unui mare"... zbor.In vara sufletului tau, vei invata sa zbori, Lorelei, vei fi inalta, Lorelei, inalta!!Cu aripile tale colorate in dementa....

Anilei said...

"harfa"...sa nu se supere Teodoreanu

Lorelei said...

Inalta cu tot cu aripile mele colorate in dementa.Multumesc,Gabico:*
Bogdan,nu mai stiu ce sa iti spun sa iti multumesc:)

sentiment said...

simt frumosul aici..ploua peste suflet cu flori de cuvinte..ce vara...
respir mai frumos vara cu tine,draga mea,voi revenii citind in ploia de cuvinte...e atat de frumos aici..iti daruiesc macul pentru o inima asemea lui.

Tess said...

Poate...vara asta, intr-o noapte de sanziene...o sa zburam...si... o sa ne readuca putin din farmecul copilariei...poate...

Blue said...

E frumos cand plua...e ceva magic.
Imi place cum scri.

Blue said...

Ploua*...imi cer scuze

Cine sunt eu?! said...

macii sunt florile mele preferate... cat de frumos :)

Anonymous said...

Cred ca este una din cele mai frumoase postari ale tale...Scrii absolut genial,extraordinar de frumos!Esti deosebit de talentata.Scriitoare sa te faci,ca ai cu ce,mai!Esti cea mai tare!

Lorelei said...

Vai,va multumesc din suflet tututor,nu mai am cuvinte pentru voi!
Anonim,solemn iti promit ca ma voi face scriitoare.
Tess,se spune ca in noaptea de sanziene se deschid cerurile...pentru noi!

Anonymous said...

N-ai pentru ce,ingeras-fluturas.Scriitoare.N-ai pentru ce.

Lorelei said...

Ba am...pentru sufletele voastre din care imi mai daruiti si mie cate putina speranta!!!

Cine sunt eu?! said...

poetaa draguta...cu multe carti publicate... deja le vad in librarii, ai avea un succes enorm!sunt sigura :)

Banu Theodora said...

Cuvintele sunt o ploaie de vara cu ecouri confuze.Frumos....

Lorelei said...

Cine sunt eu?! ,sper sa fie ca tine...sa-mi vad peste ani cartile prin bibliotecile orasului si librarii,sa aud impresii....ce vis!

Criiiiis. said...

Vara este speciala pentru fiecare dintre noi. Foarte frumos >:D<

Premii for blog said...

Bravo,Lorelei!

Anonymous said...

"ne-am schimbat,fără să prindem de veste.."

stii,in fiecare vara am realizat asta.in fiecare vara am fost alta.
imi place mult cum ai descris tu vara sufletului tau. sper sa-ti ramana mereu la fel de inocenta :)

si macul ala 8-> (e floarea mea preferata ;)) )

Cristi said...

Bună dimineaţa, gata te-am adăugat şi eu pe cele două bloguri :)

referitor la întrebarea ta, blogurile mele sunt făcute pentru a face bani, după cum ai observat am reclame adsense pe bloguri :P

Sper să şi reuşesc.. :))

Lorelei said...

@Criis...ce vorbe mari!Vara...cred ca se intelege ca pentru mine nimic nu inseamna mai mult decat o vara senina si calduroasa...Huuuugs>:D<
Delilah,m-am intors in vara sufletului meu,dupa o luna pauza de 9 luni de zile...m-am intors!Sunt in sfarsit"acasa"...

Monica said...

copile...genial:):*

Loredana said...

iti doresco vara frumoasa si memorabila1

Anonymous said...

[url=http://seoservicemarket.com]seo service[/url]

Anonymous said...

fashion careers by roslyn dolber http://clothingtrends.eu/armani-men-brand5.html sarasota fashion 755516