9 June 2010

Ale depărtării în vară


Acolo unde vara și-a strălucit chemarea,
Acolo prima dată văzut-am îndurarea.
Acolo vântul cald își deschidea aripa,
Acolo-n fericire prea lungă era clipa.

Acolo cunoscusem iubiri amăgitoare,
Acolo,dragă,ore-ntregi cerșeam înduioșare.
Acolo cunoscut-am zei și zeițe-n zbor
Acolo cunoscut-am un vis stălucitor.

Acolo a-nflorit adesea luna plină
Prin iarba-mbujorată în tulburea lumină.
Acolo cunoscut-am,în visele de vară,
Sufletul tău zbătând o tremurare-ușoară.

Acolo cunoscusem bătăi în frământare,
Acolo mi-au crescut umile aripioare.
Acolo visul dulce sclipiri adânci aprinse,
În taina nopții cerul o stea gălbuie plânse.

Acolo vântul dulce-ngâna șoaptele noastre,
Acolo se rosteau vrăji și magii albastre.
Într-o săgeată de-aur grăbită și ușoară
S-au spart în depărtări gânduri de domnișoară.

Acolo clipe albe mai tremură pierind,
Acolo amintirile se-mbracă în argint.
Acolo ne-au rămas și glasul și uitarea
Și-adânc departe sună zbătându-se chemarea.

3 comments:

Anonymous said...

Buna Lorelei.Vreau sa iti fac o propunere de a colabora pentru o revista.Am nevoie de niste date de contact ca sa putem vb.Imi poti trimite pe adresa dragos.preutescu@gmail.com te rog cateva date?Multumesc.

sentiment said...

si aici la tine le-am gasit pe toate...mult prea frumos iti curg trairile,mult prea superb se impletesc sentimentele...

Criiiiis. said...

Frumos.Totul curge atat de lin,cat de frumos.