20 June 2010

Aripi

Cred că a trecut ceva(mai mult)timp de când nu am mai postat premiile pe blog.Deci,voi posta acum vreo patru:D
Multumesc scumpei mele Amelie(fară cuvinte pentru ea)pentru premiul de vară,lui Premii for blog si...parcă lui rms pentru cel cu sunshine:P
(L-aș da eu la mulți dar majoritatea au primit)Deci,Premiul de vară merge laemmyema,Lola,X.Vibe,Bineînțeles la îngerașul meu de paris,Prometeu,Tess și Criiisss.
Buun,Amelie,ti l-as fi înapoiat dar...l-ai primit deja...
Enjoy!






Acum postarea.:D




Aseară mi-a fost dor de tine şi m-am ascuns sub căpruiul infinit al ochilor tăi.Am fost ca o lentilă de contact între tine şi ochiul tău...doar de dragul de a vedea prin mine jocul nesfârşit căruia i se zice viaţă.Am făcut atunci tăcut,cu scris violet,un pact cu iubirea.
Aseară,steaua care părea fixată etern pe bolta senină,s-a desprins şi a căzut liniştită în alt univers,murind în fericire cu dragostea mea pe buzele sale.În urma-i,praf de stele...

Aripi de înger peste pleoape.

10 comments:

Monica said...

:)

finalul e interesant;))

Emmyema said...

Ajung greu pe blogul tau in ultima vreme,imi pare rau.De fapt ajung greu pe orice blog:(.
Oare somnul are ochi caprui?

Lola. said...

mulţumesc mult pentru premii,kidu' >:D<

Banu Theodora said...

Eu incerc mereu sa fac pact cu timpul sa ma lase la fel!Foarte frumos...

Anonymous said...

premiile vin cel mai mult din suflet cu fiecare zambet oferit...
legat de postare fara cuvinte ca de obicei...spor:)

Bogdan said...

Lorelei is a gentle and sensible little girl ;) It's an honour for me to receive such a special award ! But it is even more honoroble for me that Lorelei spends precious seconds of her life reading my never-ending, X.Vibe, story... 'thanks' is just an usual word... I am gratefull for your warm vibrations, next to mine :)

Cine sunt eu?! said...

ieei. draguto multumesc de premiu>:D< huugs!

Emmyema said...

Multumesc de premiu!>:d<

Lorelei said...

Va multumesc tuturor...Premiile,le meritati...din plin!!
Bogdane....no more words for you.Thank you for all your words that you gave me...It's great to know that there are people that like you and appreciate you...for what you are and what you do...And,your never-ending are sweet simple things that we all need sometimes...And makes me happy,you know!

I like so much to read your "aberrations"!!!

PS,m-am straduit sa fie totul corect...Daca este,mai vedem;)

Criiiiis. said...

Multumesc frumos >:D<