1 June 2010

(conversatie cu un suflet noncolor 2)


Sufletul-Ce ploaie!...
Lorelei-N-am nevoie de ea.Mă descurc și singură.
S-Știu că n-ai nevoie de ploaie.Nimeni n-are nevoie de ea.
L-Ba da...
S-Nu-i adevărat...
L-Ba da...De exemplu,mie îmi place să plouă înainte să dorm,seara.
S-De ce,ți se pare romantic?
L-Nu.Îmi place...pentru că...e un fel de poveste.
S-Eu nu văd nici zmei,nici prințese,nici nimic.
L-Acum e zi...N-ai cum să le vezi.E un miracol.
S-Mda...Eu n-am învățat încă să văd miracolele.
L-Așa se pare.Și oricum,nu este un basm...am zis poveste...Este un fel de poveste cu tâlc.
S-Ce fel de poveste?
L-O poveste...angelică...Uite-acolo:privește puțin cerul.Vezi?E strâmb.E mai strâmb acolo unde plouă mai mult.Și e puțin violet și...E altfel.
S-Ești nebună...Ai vedenii...Caută-te...Ești nebună de tot!
L-Probabil.
S-Pe cuvântul meu!
L-Tot ce e posibil.Ei bine,acolo ploaia e mai grea...Picăturile sunt un pic pătrățoase,fiindcă se înghesuie.Aici,uite,sunt aproape rotunde...Și sunt mai albastre.Și dacă stai să le privești atent,aproape că strălucesc.
S-Ești nebună de tot.
L-Am spus,probabil...Fii atent.Uite,picătura aia,albastră,povestește acum...Și o să povestească până o să cadă.Și știi ce o să se întâmple cu ea?O să se transforme-n apă.
S-De parcă acum ce-o fi?
L-Acum e jumătate cristal,jumătate poveste.
S-Aloo,pământul către Lorelei!...
L-Ești teribil.Lasă-mă-n pace.Vreau să plec.Acolo vreau să plec,unde e ploaie mai multă...Acolo,curcubeul e mai puternic...Și sunt fluturi mai mulți...Fluturi de ploaie...fluturi albaștri și violet...fluturi de mătase...
S-Unde să pleci pe ploaia asta?Doamne ferește!Măcar ia-ți umbrela!
L-N-am nevoie.Plec așa.De fapt,o să îmi iau și rochița de vară.Pentru că azi e prima zi de vară...
S-Aaa,da!La mulți ani!
L-Ziua mea e pe 8 aprilie.
S-E ziua copilului azi,fetiță.
L-Eu?Fetiță?Eu vreau la mările mele...la cerurile mele...la pădurile și castelele mele...Eu vreau la cărțile mele.Și-atât...Eu nu mai sunt de mult o fetiță.Poate tu,sufletul meu,ai păstrat ceva din copilărie...ceva din vechiul suflet de copil,cu ochi senini...
S-Poate...Atunci,la mulți ani mie însămi!!!Uraa!
L-Gata,încetează.Sunt tristă...
S-De ce?Azi e ziua mea...eu sunt sufletul tău...deci,e și ziua ta!!!
L-Nu știu...Eu nu mai sunt de mult o fetiță.

15 comments:

Anonymous said...

Foarte frumos,ca de obicei...:)

Anonymous said...

Mi-a placut totulmai ales sfarsitul si partea cu ploaia,cu povestea.Foarte frumos,tipic tie.

Lorelei said...

Multumesc anonim,multumesc frumos.

Dragos-Andrei Preutescu said...

Interesanta conversatia.Cateodata imi imaginez si eu astefl de dialoguri.
Felicitari!

Anonymous said...

extrem de inspirat ales fundalul muzical... se potriveste perfect cu parfumul romantic al conversatiei :) bravo !

P.S> Clayderman este si unul din preferatii mei pianisti !

Bogdan said...

extrem de inspirat ales fundalul muzical... se potriveste perfect cu parfumul romantic al conversatiei :) bravo !

P.S> Clayderman este si unul din preferatii mei pianisti !

Ameli said...

Frumos...

Lorelei said...

Multumesc din suflet pentru desenele voastre colorate.
Ei bine,Bogdan si Anonim...(*)...Nu este neaparat preferatul meu,Clayderman.Imi plac melodiile astea...:)Sunt calme.Si mie imi place ceea ce e calm:)

emmyema said...

Lorelei,ramai o fetita,te rog eu!:)
Ma gandesc ce prefer mai mult:sufletul sau pe Lorelei....

Falling... said...

Am aflat de curand ca nu mai suntem niste fetite...Si totusi...radem nebunesc cand vedem: "O buturuga"...sau..."S-a depus rugina"...si astea sunt lucruri pe care numai copiii mai stiu sa le faca...putem sa mai fim fetite!

Lorelei said...

"E frumos,da' nu prea":))
Suntem niste fetite,da' nu prea:)

Falling... said...

Suntem niste nebune de fetite...da' nu prea...:))

Lorelei said...

Nebune suntem....Dar fetite;;)..Suntem da' nu prea:)

anilei said...

ziua ta e pe 8 aprilie! Si a mea azi:-*
frumoasa si postarea! dar mi s-a oprit privirea la "ziua mea e pe"....intelegi tu:D

Lorelei said...

Ziua mea...a fost.
Ziua ta...e.
Si totusi,Gabico.De cate ori ar fi ziua ta,tu tot vei ramane mereu mai mica decat mine:)