27 May 2010

Full Moon



Își scutură nopțile umbrele în părul meu,în ochii tăi și-n josul ierbii...Și-n nesfârșite taine ale nopții,sufletul tău mi-e străfulgerare aurie,crăpată înspre jos,tăind cerul,deschizându-l între mine și tine,cu jumătate de putere...
E noapte cu lună plină...E noapte de mai,printre ultimele nopți de mai,ultimele nopți de primăvară...O singură primăvară și atâtea amintiri...
Acum se țes fluturii și roua.Mâine dimineață va fi senin,cu urma tălpilor mele fierbinți,în sandale albe...Și undeva,înapoia casei,a fost o umbră stranie,albăstruie,care și-a lăsat un colț de rochie agățat între perete și o păpădie care stă să moară...
E o lună uriașă,îngrozitor de uriașă...Și totuși,nu mă sperie.Aseară am privit-o îndelung...În seara asta o s-o privesc și mai mult,fiindcă e lună plină în ultimele nopți de mai...
Am și o umbră a sufletului tău pe scări,ca o pată roșiatică ce miroase a vară...Tu ai plecat deja în vară...
E-o noapte umedă,tăiată-n dreapta de tine în fulgere,și-n stânga,deasupra lunii,de steaua mea,aparținând formei de Lebădă a stelelor...
În noaptea asta,și vântu-și lasă umbre-n sufletul meu...Și tu...și iubirea...și...

12 comments:

Rms said...

mie imi place foarte mult luna

Banu Theodora said...

Trebuie sa invatam ca luna este cel cu care poate vorbi omul singuratic,cat depre luna eu o ador:X:X frumos...

Lorelei said...

Sunt nopti in care ma simt obsedata de luna...De la varsta de 2 ani:)

Anonymous said...

Ce poate fi mai frumos decat ceea ce scrii tu aici?Este minunat...scriitoare sa te faci...super super!

Lorelei said...

Anonim,promit sa ma fac scriitoare...Sper..

. said...

off >:D< i miss you too.. sper sa revin imediat dupa sesiune. :-< ai grija de sufletelul tau frumos :*

Anilei said...

Pe 3 iunie voi face si eu 4748 de nopti cu luna...

Lorelei said...

Amelie...astazi mi-am pudrat sufletul cu praf de stele,l-am pafrumat cu crini imperiali albi si mi-am sters aripile de orice tristete...Parca s-au mai albit putin...
Oricum,am mare grija de el>:D<

Gabico...O sa fii un copil mai mare...

sentiment said...

am simtit,cand te-am citit,parca in loc de inima imi bate luna....e cea mai sincera prietena a mea...
cu tine draga mea luna nu va parasi cerul niciodata....

Premii for blog said...

Am dat premiile!

Anonymous said...

Felicitari pentru premiul obtinut.Chiar il meriti,mai mult ca oricine.Inca o data,minunata postarea,bravo!

Lorelei said...

Va multumesc tuturor.:*:*:
@Premii for blog,iti multumesc pentru premiul acordat,il voi posta cand am timp:)

Take care of us>:D<