10 May 2010

Am invatat sa fim ingeri



Aseara am fost inger
Desenat intre colturi diforme
Ale gandurilor noastre cuminti
Aurii,si un pic mai rotunde.

Am avut ochi inecati in tine
Si am avut aripi desenate-n doi
Tu,aveai aripi mai putin albe
Si eu le aveam portocalii.

Am fost doua.Si-am stat tarziu
Pe balcon,sa ascultam cum plang ingerii
Pentru noi,si pentru primavara noastra.
Si am cantat si noi de dragul lor...

Si ingeri inalti s-au coborat in noi
Ca niste fantome predestinate sufletelor scumpe
Si ne-am umplut de fericire
Si ne-am perindat sufletul in lumina.

Am gustat fiecare bucata de iubire
Din noi,si am aruncat-o spre stele
A fost frumos sa ascultam ingerii
Pe timp de noapte,cand era cerul senin.

"This is my winter song to you..."


In timpul prieteniei tale,cu seninatate o spun ca am invatat sa fiu un inger...

8 comments:

Banu Theodora said...

Foarte frumos!Probabil ca intr-un moment de insomnie ai avut combustibil pentru ingeri.Felicitari!

Lorelei said...

Am invatat doar sa fiu un ingeri,draga mea Ameli.

Anonymous said...

Cum e sa fii un inger?

Anonymous said...

E minunat ceea ce ai scris tu aici!

Lorelei said...

Iti multumesc mult Anonim.E sublim sa ai aripi,sa stii>:D<

angels4soul said...

E minunat sa ai aripi....dar si mai minunat sa zbori....felicitari pentru ceea ce esti si cum esti....sarutmana pentru ce impartasesti cu noi!!!

Lorelei said...

Agels4soul...
Nu stiu ce as face,sau cu ce mi-as ocupa timpul in lipsa blogului.E singurul mod in care pot sa ma destainui,sa-mi arat sentimente ascunse in fata tuturor,desi putin esteticizate.
Un jurnal personal nu e la fel...
Mai bine folosesc "jurnalul unei scriitoare" ca jurnal personal si totodata,public.

Cu multa placere pentru destainuirile mele>:D<

Take care>:D<

Ade( si cateodata Maya) said...

Draga mea inger, am dat printr-o pura intamplare peste blogul tau...e minunat ... Copila cu cosite de spic in par, noi doua se pare ca ascultam acelasi fel de muzica, citim aceleasi carti si ii iubim pe ei...ingerii...Ma bucur mult ca te-am cunoscut.
Ade ( Azur la amurg)