13 May 2010

Ale amintirii


Imi vine sa musc dintr-un nor
Si mi-e-n absurd prea dor...
Mi-e atata dor de mare si luna,
De plaja,de scoici,tinand raze in mana...
Mi-atata dor de necuvinte...
Ti-aduci aminte?

Ti-aduci aminte sunete grele?
Coarde nebune in mainile mele
Sunete grave de soapte purtate
In ploi de chitari dezacordate...
Mi-atata dor de-ale tale cuvinte...
Ti-aduci aminte?

Pianul uitase de mult fericirea
Si degete albe sunau neiubirea
Simteam aiurea vagi ganduri arzand
Intre noi...Pe unul din doi cautand
Si-ntre noi ceruri albe si ploi de necuvinte...
Ti-aduci aminte?

E grea despartirea cu sunete-albastre
Culeasa aiurea din palmele noastre
In fulgere mari cerul vag se desparte
In tunet de voce mai stramb intr-o parte...
Mi-e dor de-ale noastre cuvinte...
Ti-aduci aminte?

Sufletele-umbrite in noaptea-nnegurata
In ochii tai negri de-o parte aflata
Pictate in mov pe la geamurile noastre
Stau fire de liliac atarnande prin glastre...
Purtand iarasi eternele tale necuvinte
Ti-aduci aminte?

Am ochii inchisi si zambetul stramb
Clipe trec grele cu aripi de plumb
In noapte razbate tragic despartirea
Si-n sufletul meu se-aude-amagirea
Mi-e prea dor de-ale noastre cuvinte
Iti mai aduci aminte?

9 comments:

T. said...

deci...
m`a lasasi nostlgica:))
amintiri:-<

Cine sunt eu?! said...

imi place poezia. nustiu cum reusesti sa scrii atatea strofe :)))
ai idei bune

Lorelei said...

Amintiri,amintiri,Theo...

Ingeras de Paris...mie imi place poezia in general...
Ideea e ca de fiecare data am o singura idee pe care o dezvolt,si ideile vin apoi de la sine...Cate imi vin,atatea scriu...pentru ca de cele mai multe ori mai am idei pe care trebuie neaparat sa le folosesc.Si-atunci,inca o strofa...

Multumesc amandurora:X

SM.Art said...

mi se face dor de maare:x de la poezia asta:x

Anonymous said...

Minunata poezia...O despartire tragica...Romantic si nostalgic...Foarte frumos,felicitari!

Lorelei said...

Sab...
Mi-e dor de mare de asa multa vreme...Mi s-a luat de tot ce inseamna orasul meu...de tot...vreau altceva...si as vrea sa merg o data singura la mare,sau cu vreo persoana cu care sa pot impartasi ganduri de "scriitoare"...Altfel,n-are farmec...

Anonim...
Multumesc si tie!

Anonymous said...

Mi-a placut foarte mult poezia.Si muzica de pe blog sunt exceptionale.
Felicitari!

Anilei said...

Da, si mie imi place, doar stii:D
M-am gandit bine, si nu renunt la blog, ca se apropie vacanta si o sa am mai mult timp.....(poate?!)

Lorelei said...

Dragos-Andrei,multumesc..Este prima vizita pentru tine si sper sa nu fie si ultima:)...E bine ca am ramas frumos pentru tine...
Te mai astept cu mult drag!>:D<

Gabico,ai chiulit cam mult timp de la mine:)...Sper sa iti vad prezenta...:D

Multumesc>:D<