15 February 2010

(conversatie cu un suflet noncolor)



Lorelei-De ce trebuie sa ma indragostesc tot timpul de sufletul tau?
Suflet C-Pentru ca m-ai uitat...
L-Nu...Nu te-am uitat,mi-e dat sa te iubesc...
C-Nu ti-e dat,nu intelegi...Tu m-ai uitat de mult...
L-Mirosul pielii tale e prea puternic pentru mine,imi tremura mana dreapta intr-o lumina perfect galbuie...Te simt ca pe o iluzie,halucinatia trupului tau imi vine in minte ca parfumul de margarete...
C-Minti...Nu iti mai sunt...nimic...
L-Te asezi in mine ca o carte deschisa...Te vad in canile de ceai de pe noptiera,te vad pe pereti ingalbeniti,bolnavi,ma culc cu tine in gand...ma trezesc cu numele tau pe buze...
C-Ba nu...E doar mintea ta...
L-Ma cuprinzi de dimineata pana seara...ma strangi...
C-...
L-Shh!Taci...asculta-ma,suflete...Azi e o zi mare...o zi in care sufletul meu a incercat sa isi adune toate puterile si sa izbucneasca...Nu pot!Sufletul tau imi sta in fata...ca o sfoara care ma cuprinde...Nu pot sa fac nimic din cauza ta...
C-Fantezii!
L-Am nevoie neaparata de un prieten...De oricine,de un prieten cum mi-ai fost tu...candva...
C-Chiar asa?Nu mi se pare...Ai deja.
L-Nu.N-am.Adica am...Dar te vreau pe tine,esti singurul suflet de care ma pot agata cu orice fel de ata fara sa am teama ca voi cadea...Te rog...Lasa-ma sa ma agat din nou de tine,nu imi ajunge sa ma inec in tine zilnic,prin lacrimile mele...Am nevoie de tine...Ca prieten...
C-Si daca ti-as fi prieten....Si ce daca?Prietenii nu exista,sunt fantezii ale sufletelor...Esti nebuna...N-ai nevoie de mine.Ai destui prieteni,esti nemultumita,niciodata nu iti ajung....Prietenii tai ,stiu,nu te-au abandonat,poate niciodata,dar sa intelegi ca nu te pot ajuta de fiecare data...
L-Ba da...Tu ma poti ajuta.
C-Nu pot.Si nici nu vreau...De ce ai nevoie de prieteni?Ai destui,iti spun...Altii n-au deloc si nu se plang.Pentru ce exista prieteni?
L-Nu stiu...Te rog...
C-...
L-Incearca sa intelegi.Visele mi s-au decolorat de tot,de cand nu mai am cu cine sa le impart...
C-Poate ca nu ma intereseaza...

Pentru ce exista prieteni?

6 comments:

Anonymous said...

genial:|:|:| mereu raman paff:X:X:X:X

Lorelei said...

paff:)

Anilei said...

Lorelei, ce mai faci?De cand nu te-am mai vizitat, te-ai colorat in dementa, ca un fluture ce esti...si ai sufletul curat mai ceva ca o furtuna...cat despre meniul zilnic,seamana cu al meu, numai ca eu, ma hidratez cu raze de soare....
Si compunerea, superba....

Lorelei said...

Multumesc,Gabico,chiar mi-era dor de tine!Foarte dor...Cat despre"cu ce ma hidratez eu",eu ma hidratez cu laptele papadiilor,miroase asa placut si imi face aripile stralucitoare...
Multumesc:*

Anonymous said...

Oricat de multi prieteni vom avea si cat de buni prieteni vor fi ei , intotdeauna vom avea nevoie de o altfel de privire , de omangaiere , de o imbratisare.

Ai scris foarte frumos :)

Lorelei said...

Pentru ce exista prieteni?Ca sa te imbraci cu ei in zilele de iarna s vara sa ti-i pui ca palarie peste par...

Multumesc,Roxx:*