29 February 2012

Desen 33


ești ca un cuvânt pe care încerc să-l uit
dar mocnești neîncetat în mine

iată, suntem liberi să facem orice
iubește-mă ucide-mă eliberează-mă
desprinde-mi ușor toate tristețile de pe trup
o să mă acopăr cu aripile

e de ajuns să nu rănim pe nimeni
putem să ne ridicăm pe umeri soarele
o să ne aruncăm unul în altul
n-o să ne audă nimeni, promit
o să murim alb

o să ne găsească primăvara la un colț al insomniei
o să ne resusciteze
dar stelele noastre vor fi deja inundate
și nu va fi nicio urmă de crimă
doar cuvintele or să ne vibreze prin umbre
noi vom dispărea dincolo de zidul de zori

suntem doi orbi care rătăcesc
pe cărările deschise de soare
să ne cuibărim într-un loc luminos
și să ne otrăvim în tăcere buzele din sărut

abia aștept să ne găsească ploaia ca niște fantome
făcând dragoste pe ascuns cu nefericirile noastre

azi suntem liberi să facem orice
dacă m-ai atinge, ar izbucni din mine
amintiri coralii
azi aș avea voie să te uit
dar ești cuvântul care mocnește neîncetat în mine

Lorelei.

primăvara mea începe cu un capăt de iubire

12 comments:

D. said...

Daca primavara incepe cu un capat de iubire poate continua cu altul:d

Anilei said...

O primavara plina de iubire, Lorelei!

Lavinia Dance said...

frumos ai scris :)

sentiment said...

n-am cules flori,pentru ca stiam ca voi culege versuri!daca langa ghiocei ar sta versurile tale,mereu ar fi doar" primavara mai ales daca incepe cu un capat de iubire"!

A. said...

Frumos ,foarte frumos !!!

Maya said...

Ce frumos ♥

A. said...

Lorelei, ingere, esti doar un nume la ferestrele caselor noastre, doar un nume si un cantec la ferestrele primaverii.:o3

A. said...
This comment has been removed by the author.
A. said...
This comment has been removed by the author.
Dli said...

Frumoasa poezie.

Tora ! Tora ! Tora ! said...

Lumina ÎNVIERII să-ţi inunde sufletul precum o face fântâna versurilor tale!

Bancuri audio said...

Imi place divertismentul.Imi plac fazele amuzante si tot ceea ce as putea face sa fac pe cineva sa zambeasca.
Acum am sa va zic cam ce o sa gasiti voi aici adrianbilanici.ro , cand ma veti vizita.
Am inceput de ceva timp sa inregistrez Bancuri Audio cu Romanu din Zona si sincer chiar imi place.Intr-un fel ma caracterizeaza.
Nu e ceva pentru care fac atunci cand ma plictisesc ci am luat asta ca pe un hobby.Nu sunt expert dar ...cat de cat ma descurc.

Am si clipuri amuzante,cum ziceam..imi place sa ma amuz.
Vei gasii la mine si zodiacul indian sau zodiacul chinezesc,le am pe ambele (asa ca sa fiu dotat).
Cui nu-i plac iluziile optice?De obicei ,asta le place multora,deci..vei avea parte si de ceva iluzii optice pe la mine.
Am o categorie si pentru timpul meu liber in care spun pe unde am fost sau ce am facut.
Dupa asta urmeaza Poze amuzante.Unele chiar sunt amuzante,sa stiti.

Urmeaza o categorie mult placuta tuturor.
Categoria"facebook"despre tot ceea ce tu ai nevoie,in caz ca vrei sa aflii.

Am si muzica,nu puteam sa uit de muzica..cand imi place ce cant si ceea ce fac.Acolo gasesti si partenerii media.
Detin si categoria "politica"! De ce? Pai cred ca e util ca cineva sa afle din cand in cand ce se mai intampla la intuneric;)

Si pentru barbatii bucatari sau femeile gospodine ,am si asa numita categorie"retete culinare". adrianbilanici.ro

Si in final sa nu uitam ceea ce e chiar important ..Am o categorie pentru sanatate.
Acolo iti voi spune tot ceea ce este nou pe piata medicala.

Nu stiu cat de mult ti-a placut aceasta prezentare..dar te invit cu drag sa citesti adrianbilanici.ro