18 June 2011

portretul iubirii tale


cu mâna stângă am pictat în cerneală,
deasupra lunii,
un pic de cer albastru.
am dezgolit cu privirea ta
întunericul
şi-am lăsat loc stelelor

dar noaptea mi-a venit întâi în inimă
purtând prin buzunare
plecările tale răvăşitoare,
iar adierile calde ale verii
mi-au pus în palme
praf de stele arse

a-ţi da seama cât de mult te iubesc
înseamnă a privi infinitul
făcând scări la cer între stele
căci din toate iubirile
numai a noastră nu doare după amurg

Lorelei.

5 comments:

Anonymous said...

iubirea o poti picta in mii de feluri, in mii si mii de zambete sau o poti picta intr-un singur anotimp, intr-o singura atingere. Iubirea se poate picta in miliarde de feluri

Anonymous said...

Superb! :)

Anonymous said...

ca de obicei! superb ca toate poeziile tale:)

Copilul cu ochi caprui said...

ce frumos!!!

sentiment said...

esti minunata!!!!!