1 December 2011

December, baby


uită-te ce soare îți îmbracă cerul ochilor tăi
și vino mai aproape. lasă tăcerea
să ningă continuu în noi.

lasă zăpada cuvintelor tale să ne îngroape
în cea mai lungă tăcere,
mai lungă decât depărtările privirilor mele,
las-o să ucidă toate toamnele din noi

lasă-mă să cred că pot să fiu înger,
acoperă-mi ochii umezi și calzi cu mâinile tale
reci ca o iarnă și împrăștie-mi
zările spre infinit, spre un alt cer și-un alt pământ

mâna ta, iubitul meu, a atins toate fantasmele
lumii îngerești
și-ai înghețat aripile care acum tremură, zvâcnesc
aproape c-au să moară prea curând

dar în mine tremură șuvoiul nesfârșit
de simțiri și de timpuri
și i-aș da voie să-nghețe... prin mine...

ești decembrie, decembrie al meu

Lorelei.

6 comments:

Flyerboy said...

Decembrie :X

Lavinia Dance said...

esti decembrie al meu...

Anonymous said...

sublim...fantastic:X

Anonymous said...

hey there jurnaluluneiscriitoare.blogspot.com admin found your blog via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your website http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer buy backlink seo news backlink service how to build backlinks Take care. Jay

Lavinia Dance said...

Ai primit un mic premiu aici:
http://lavii-osperanta.blogspot.com/2011/12/cand-esti-singur.html
sper sa-ti placa >:D<

Anonymous said...

Hi there! I just would like to offer you a huge thumbs up for your excellent information you have got right here on this post. I am returning to your website for more soon.

[url=http://onlinepokiesking4u.com]Jason: online pokies[/url]