22 November 2011

distanță în ninsori crescute pe buze


mi-e sufletul obsedat de iubire
și cred că unei părți din mine îi va fi mereu
dor de sufletul tău

distanța dintre noi se măsoară
în minutele de tăcere și în frunzele care cad,
se măsoară în ninsori crescute pe buze
și în murmur de ape

străine, lumea ta trebuia să încapă în mine!
ploaia ta trebuia să ne acopere pe amândoi...

cuvintele mele încep și se termină cu tine
și fără dragostea ta
lumea mea poate ar fi la fel,
doar de 36 de milioane de ori mai puțin romantică,
de atâtea ori câte bătăi de inimă am într-un an.

ești departe de mine, departe
câte ninsori pe buze ne-au crescut!

Lorelei.


7 comments:

Anna said...

Esti geniala! Incerc sa imi explic cum reusesti. Esti ceea ce vreau sa fiu in viata, esti modelul meu din toate punctele de vedere.

Anonymous said...

Pup!

Unknown said...

foarte frumoasa postarea:) interesante versuri, ganduri

Lavinia Dance said...

scrii mereu atat de frumos :)
o seara frumoasa!

Anonymous said...

Hello! I just would like to give a huge thumbs up for the great info you have here on this post. I will be coming back to your blog for more soon.

sentiment said...

ramane doar sa ma inclin,draga mea Lorelei!
simt ninsori peste buze...geniala iarna alaturi de tine!!!

SM.Art said...

imi place blogul tau <3