9 June 2012

A.B.

”Azi am plutit, iubito, pe ape mari albastre,
Cămaşa de pe mine, iubito, poţi s-o storci,
Şi m-am gândit pe ape la inimile noastre,
Dar m-ai strigat - tu poţi oricând să mă întorci! -
Şi-am revenit din apele albastre,
Şi ca dovadă - uite-un pumn de scoici.

Azi am umblat, iubito, prin mari şi-adânci păduri,
Îmi sfâşiară haina potecile ascunse.
Şi m-am gândit prin codri la ochii noştri puri,
Dar m-ai strigat - şi-n mine chemarea ta pătrunse;
Şi m-am întors din marile păduri,
Şi ca dovadă - iată-un pumn de frunze.

Azi m-am pierdut, iubito, prin straturi mari de timp
De pe obraz tu şterge-mi, iubito, anii bine,
Mi se părea-n milenii cu tine că mă plimb,
Dar m-ai strigat - şi glasul ţi-ajunse greu la mine
Şi m-am speriat că n-o să-ajung la timp,
Şi-am prins să-mping mormanele de timp
Spre viitor - şi iată-mă la tine.”(A.B.)



vara mi s-a aplecat peste balcon cu zulufi de soare.


Lorelei.

2 comments:

Rebeca C. said...

Wow, frumos...
Sublim chiar:)

Carmen Pricop said...

Îţi citesc toate poemele cu încântare şi rămân mută citindu-le. Azi am făcut un efort ca să găsesc prin minte şi alte cuvinte, articulate, nu doar exclamaţii de admiraţie. E o poezie care mi-a invadat sufletul şi mi-a pus un zâmbet mare pe faţă. Felicitări!