7 November 2008

Eu...sau ea




Nu mai am idei,asta pentru ca nu mai am nici ganduri,iar asta pentru ca nu mai am nimic deoarece sunt singura.
Doar in timpul scolii mai am timp sa ma gandesc la cea careia i-a pasat de mine tot timpul,desi n-am vazut nimic.Doar in timpul scolii am timp s-o vad pe aceasta,pentru ca in restul timpului nici pe mine nu ma vad.
Ma uit in oglinda si vad un suflet gol,pentru ca sunt singura.Daca as avea pe cineva tot timpul langa mine,cum este prietena mea,poate sentimentele mele s-ar shimba.
Noi doua suntem niste fiinte atat de speciale,suntem speciale pentru ca nu facem aceleasi lucruri ca altii,nu ne schimbam fetele catre oameni,suntem doar noi-niste fiinte umane asa cum trebuie sa fim si asa cum suntem obligate sa fim...
Daca una dintre noi n-ar mai fi,cealalta ar ramane singura si si-ar pierde naturaletea sa de om,si nimic nu ar mai fi la fel pentru ca nimic nu ne mai poate inlocui.
Avem vise mari,pe care uneori nici noi nu stim daca le putem duce singure la capat pentru ca sunt PREA MARI.
Avem sperante mari si la tot pasul, gasim in calea noastra alte obstacole pe care trebuie sa le luam cu noi-fie ca sunt grele,fie ca sunt usoare,fie ca sunt bune,sau rele...
Ne completam una pe cealalta si de aceea impreuna gandim mai usor la viitorul nostru stralucit deoarece vom fi mereu impreuna orice am face in viitor.
Nu teatram niciodata fiindca n-avem nevoie de teatru.Noi stim in schimb sa dam sfaturi,sa cerem,sa ne exprimam pentru ca asta e starea noastra,ca om...
Le spunem altora lucruri frumoase,dar noua insine nu ne spunem niciodata,pentru ca avem grija una de alta si nu avem nevoie.Desi dam sfaturi bune altora ca sa nu se mai simta prost,noi suferim mult din cauza lor si niciodata nu suntem bagate in seama.
Incercam sa ascundem orice sentiment de tristete in noi,dar stiu ca intr-o zi vor da pe afara si nu vom mai fi,defapt nimeni nu va mai fi.
Suntem cele mai naturale fiinte posibile si asta doar faptului ca suntem prietene.Noi doua nu stim cum e sa nu ai prieteni,pentru ca pana acum am fost una langa alta.
Noi vom ramane prietene pe vecie,pentru ca asa ne-a fost scris si nimic sau nimeni nu ne poate desparti.


No comments: