5 November 2008

Visele pot distruge suflete?




Ma gandesc continuu la noi.La eu si cu tine,la sufletul meu si sufletul tau,la visele noastre pe care le aveam...Erau aproape tot ce ne apartineau...dar s-au pierdut,si odata cu ele m-am pierdut si eu in trecut.
Nu mai am stabilitate nici sa stau undeva,pe o bucatica de pamant,caci imediat picioarele se rup,si cad in gol.Nu am destula forta sa ma agat de un fir subtire de ata,pentru ca degetele amortesc curand si cad iar in gol.Nu pot nici sa ma ridic pe o bucata de cer,caci mi-e teama ca-l rup.
Eu si cu tine suntem doua persoane invizibile,dar oricine ne vede si ne aude...Suntem doua persoane vizibile ,dar totusi absente de la orice si ne pierdem.
Orice flacara ne topeste ultima lacrima,fiecare strop de apa,in acelasi timp,stinge flacara ce arde in noi.Orice vorba ne rupe sufletul,orice sunet scos,prea sus sau prea jos, ne sparge timpanele si nu mai auzim decat vocile din noi...
Nu mai am nimic,tu nu mai ai nimic,dar impreuna avem totul,tot ce ne dorim si tot ce ne-am putea dori vreodata.
Ne stingem orice chip de pe fata atunci cand suntem indurerate,ne varsam ploile peste tot cand nu mai avem sperante.
Ne spalam cu propriile noastre lacrimi zambetul acela fals pentru satisfacerea bucuriilor altora,desi nu simtim nici macar o parte din buzele larg zambitoare.
Ne stergem ochii aceia veseli de fiecare data cand suntem triste,si din acel maroniu intens,ni-i transformam intr-un cenusiu urat pe care de cele mai multe ori il vedem doar noi.
Vocea ne dispare atunci cand nu suntem impreuna,pentru ca ne completam sunetele si cuvintele...
Nu semanam cu nimeni...pentru ca sensibilitatea nostra ne distinge de toti ceilalti...cei care ne otravesc cu rautate si cu badjocura,ne distrug sperantele,visele,si de aceea cad si eu,cazi si tu si nu ramane nimic din noi...
Suntem doua jumatati ce seamana atat de mult desi nu se gasesc pe deplin niciodata,pentru ca tinem ascuns amandoua acel ceva ce ne aduce pana aici.
Suntem cele care cad la orice pas,care nu sunt stabilite niciodata intr-un loc anume,se desprind de orice s-ar apuca,pentru ca tot ce facem noi sunt vise uneori implinite,care ne distrug sufletele si ne gasesc gandurile ca sa le distruga.
Noi incercam sa fim cat mai vesele,dar tristetea noastra o ascundem in eternitatea pe care o facem in fiecare zi,pentru ca orice ne distruge cu o mica parte,si atunci,ne stingem si noi cum se sting si altii...Si ce mai ramande din 2?ramane nimic,raman in urma doar amintiri incetosate ce nu ajuta la nimic,pentru ca noi nu vom mai reveni niciodata atunci,si vom fi plase de toti cei care ne-au facut rau,de cei care ne-au intristat si de cei care nu au avut nici pic de suflet pentru noi...
Caci asa suntem noi,ne lasam prinse in capcanele vietii,dar tot noi stingem orice flacara,capatam orice zambet,aducem orice ochi la lumina,scoatem sunete petru altii si dam foc la tot,pentru ca tu si cu mine suntem doua jumatati atat de potrivite,dar atat de absente la tot ceea ce se intampla in jurul nostru...


No comments: