19 February 2011

Am dat de alt cer


Pentru că azi am dat de alt cer și de-alt pământ, chiar așa:

Nu săpa prea adânc, îţi zic,
nu
săpa prea adânc, nu săpa,
că o să dai de cer
că o să dai de cer
de alt cer, de alte stele, îţi zic,
de alt cer, de alte stele
şi acolo între ele
de alt pământ, de alt pământ. (Către fântânar-N.Stănescu)

Pentru că bucuria și prietenia mea s-a țesut până la lună și pentru că în inimă mi-a crescut o infinime. Pentru că azi a fost...atât de special și cam atât.
Căci poezia asta mi-e atât de dragă și-o port cu mine-n inimă mereu, tatuată, ca un fel de mesaj de care nu mă mai desprind.

Lorelei.

5 comments:

dakiniblue said...

Doamne, frumoasa, frumoasa esti!Picaturi din Cuvantul lui Dumnezeu sunt vorbele tale!

dakiniblue said...

http://www.facebook.com/profile.php?id=1105665997#!/pages/Reteaua-literara/170458453571#wall

altcersenin said...

;)

altcersenin said...

interesant ;)

Bogdan Oancea said...

Cerul tau sunt visele mele ! Pamantul tau este fericirea mea ! Gaseste-ma acolo unde ploaia saruta frunzele verzi de maslin, acolo unde sufletul meu vibreaza lin in asteptarea unui semn de la tine... Sunt intre noul cer si noul pamant, un nor ratacit de iubire !

Superbei, Lorelei !