2 November 2009

Doar nu respira.


Tu taci.Tacerea ta doare.Rau.
Luminile orasului se vor stinge,cu prima ta suflare.Vrei sa ramanem amandoi in intuneric?Atunci nu respira.Nu muri.Stai aici,doar nu respira.Daca vei face asta,te voi vedea intr-un ochi stins.Mainile noastre reci se vor atinge,dar nu te voi vedea.Nu-ti voi mai vedea ochii umezi,buzele inflacarate.Nu-ti voi mai vedea tot chipul,incadrat de niste plete lungi,de culoarea castanei.
Ma voi stinge eu.Ma voi stinge.Tu nu vei vedea.
Deci,nu respira.
Altfel,gandurile mele vor muri intr-un univers intunecat.Nu voi mai vorbi niciodata,cu nimeni.Voi spera intr-o lumina,care va veni tarziu.Prea tarziu s-o pot vedea.
Nu respira.
Ramai asa,doar cu mine.Sa te vad.Sa-ti pot citi romane de dragoste.Sa iti pot canta,privindu-te in ochii ce-ti joaca in lacrimi.
Incearca sa pastrezi o zi,intre luminile felinarelor si farurile de masina.Incearca sa pastrezi o lacrima a mea,s-o vezi mereu.Sa-mi vezi chipul,asa cum te vad eu.
Te rog,ramai asa.Dar nu muri.Iti voi face inima sa bata,cu pulsatia mea.Te iubesc atat de mult.Uite,ia-mi inima cand o sa inceteze a ta sa mai bata,dar nu respira.
Vreau sa te privesc indelung,pe tine.Vreau sa iti bat eu inima,dar tu sa nu rasuflii nici macar o data.Lasa lumina sa iti franga inima,lasa lumina sa iti cutreiere sufletul,ca fulgerul cerul...
Nu!
Nu rasufla deloc.Asteapta.Asteapta sa iti spun ca te iubesc,ca te iubesc la nebunie,te iubesc cu ras,te iubesc cu plans,te iubesc acum...
Ma cutremura gandul mortii tale,ca va trebui sa-mi dau inima,sa nu te mai iubesc...
Dar vreau sa te privesc continuu.Vreau sa te privesc pana cand o sa mor.

Nu respira!Nu iti fie frica de mine.O sa iti dau inima mea!

26 comments:

Anonymous said...

De ce să doară tăcerea?!

Lorelei said...

Nu stiu,poate pentru simplul fapt ca uneori tacerea ma inunda,ma infunda.
Uneori e bine sa fie liniste,dar de cele mai multe ori linistea ma infioara...

Adela said...

Tacerea...e uneori mai buna.Tacerea nu doare atat de mult cat dor vorbele.
Scrii foarte frumos.Astept sa mai postezi.

Anonymous said...

lorelei, la ce profil esti tu?

Lorelei said...

22 minutes..sunt in clasa a 7a:D...dar daca ar fi sa fiu,as fi la filologie...am scris correctly?

Anonymous said...

:D ms de comm

Lola. said...

extraordinar.nu am cuvinte.nemaipomenit de frumos.imi place la nebunie :x felicitari.una dintre cele mai frumoase postari pe care le'am citit vreodata.minunat...

Lola. said...

a7a?? :O omg.cum naiba sa scrii asa fain in clasa a7a??imposibil :|
in cazul asta...mega'multe felicitari tipo.esti geniala.tine'o tot asa...

Lorelei said...

Merci pentru comentarii!Merci Ina,merci Lola.Ei,asa sunt eu...

Lorelei said...

Merci pentru comentarii!Merci Ina,merci Lola.Ei,asa sunt eu...

Anonymous said...

da.ai fi la filologie:D, frumos profil, insa eu am ales stiinte sociale, mi s-a parut mai amplu.Oricum, mai ai pana acolo

T. said...

uau...deci super tare... si esti in clasa a7a...like me:D.. da' nu stiu de ce se tot mira lumea de asa zisii "boraci" (uh, cam dur cuvantul, dar asta suntem pentru cei de clase mai mari) care stiu sa scrie destul de frumos (like you)... deci talentul nu vine odata cu maturizarea... talentul vine cand vrea el...cand il apuca pe el... poate chiar din nastere...
take care:X

Lola. said...

stii de ce ne miram theo??pentru ca nu gasesti prea des boraci ca voi :)) si eu una va apreciez si va felicit pentru tot ceea ce faceti.
majoritatea coptiilor de varsta voastra au alte preocupari,nu intocmai "ortodoxe",daca pot sa le zic asa :)) deci eu imi rezerv dreptul de a ramane placut surprinsa cand dau peste cate o persoana ca voi :>

T. said...

oooo...sarut mana lola... respect...

. said...

wow. surprinzator. ai un talent deosebit, iar pt varsta ta e nemaipomenit.

tacerea doare mai rau decat cuvintele uneori... incertitudinea de obicei e aspra si lasand loc de interpretare se nasc cele mai intunecate ganduri.

p.s. merci mult :D si ai avut dreptate...e pacat ca sunt multe persoane intr-o ipostaza de 'soapta'. cine stie. cu timpul poate vom deveni voci rasunatoare :)

Lola. said...

treci la sarutat mana theo :-w rapid. :))
vedeti??si crazy chemical a fost de acord cu mn la faza cu varsta...

vlad said...

:x ...

Ioana said...

imi pare bine sa vad cum blogul tau are din ce in ce mai multe comentarii si din ce in ce mai multi vizitatori(si asta se exlpica)..tine-o ttot asta!felicitari!am ajuns sa citecs fiecare postare a ta..pot spune ca sunt un fan al blogului tau :P

Lorelei said...

Merci,Ashley....ma bucur ca iti place.Asta e si ideea!Sa vada si altii ce scriu....Te astept sa mai citesti de fiecare data.Merci a doua oara...

Ioana said...

nu ai pentru ce..sincer chiar nu ai..si apropo,poti sa-mi zici Ioana pentru ca acesta este numele meu :P

Marianita Cochiorca said...

Scrii foarte frumos.O sa te citesc.

Anonymous said...

E super......dar uneori pe mine tacerea ma infioara....:x

Anonymous said...

Uneori doare , dar nu mereu . Dar cand doare e greu sa opresti durerea.

Anonymous said...

uau...te intreci pe tine insuti!ai o sensibilitate aproape magica...de unde?din suflet...

Lorelei said...

multumesc tuturor anonimilor,cat si celorlalti!

George Colang said...

tacere intregeste de multe ori intelesul..chiar daca ea nu spune, se simte...