15 November 2009

Ucide-ma cu tine!


M-am simtit intr-un final
Infirma
In tine...
Mi-a fost greu sa accept
Zambetul tau infantil
Gandurile puerile
Pe care le aveam
Cand,intr-o ploaie
Ne jucam
Dansam fermecate
Ca-n basme...

M-am simtit ciudat
Cuprinsa intre stele
Ale unei toamne reci
Tarzii
Cand tu
Cu speranta
Mi-ai sarit in brate
Ca imi esti aproape
Si ca esti aici
Cu mine
Amandoua intrebandu-ne "de ce?"

Te-am rugat
"-Ucide-ma,
Dar numai ia-ma cu tine
Loveste-ma cu cristale amare
Dar numai lasa-ma sa te privesc
Sa ma satur de tine
Si apoi,
Sa te doresc din nou
Si sa imi fie iar dor
Din nou
De tine..."

Atat iti cer
Ucide-ma
Cu privirea ta rece
Ca un cutit
Cu lama de gheata
Taioasa,si albita de groaza
Si loveste-ma
Cu vorbele tale.
Dar te rog...
Lasa-ma doar
Sa te privesc...

Ucide-ma cu tine!

Cu dedicatie pentru cineva special...

32 comments:

Tess said...

atat de special pentru cineva intr-adevar special?

. said...

just gorgeous! ^^

Anilei said...

O persoana intr-adevar speciala..... care sa te ucida in trupul ei, sa va uniti, sa creati o singura identitate.... sa formati voi doi, amandoi, polenul forii, iar cei din jur, petalele... ah, ce dorinta frumoasa... efemera, infantila, pe care o simtim cu totii in perioade cand suntem extenuati....o dorinta de relaxare in trupul altcuiva !

Anonymous said...

foarte frumoasa cu o semnificatie deosebita

Lorelei said...

Merci tuturor...Sper ca poezia sa ajunga la sufletul cui trebuie!

T. said...

hmm...deci... cam pe aici vine vorba...

"dau cu mine dupa tine"

misto:>

Ciocolatika said...

O extraordinara dedicatie .
Si eu sper ca poezia sa ajunga la cine trebuie .
Te imbratisez !

Marianita Cochiorca said...

Cred ca s-a inteles foarte bine mesajul.Mi-a placut.
>:D<

Lorelei said...

bai,multumesc!:*va pup pe toti si va dau un big huug'

Lola. said...

nu am mai trecut pe la tine pentru ca am fugit de acasa cateva zile si nu am avut acces la calculator.doar ieri m'am intors.si in plus,mi'e stricat calculatorul acasa.acuma sunt la info...

Marianita Cochiorca said...

Si tu scrii frumos, Lorelei!Astept un nou post>:D<.

Anonymous said...

imi place foarte mult:) spor in continuare

T. said...

pfff lola.... si eu care ma intrebam de ce nu mai postezi nimic....

luli esti the best!

poezia mi`a ajuns la corason!

Ioana said...

frumoasa ca de obicei:Dnu incetezi sa ma uimesti cu compunerile si poeziile tale:D

Lorelei said...

Multumesc ca nu m-ati uitat:P

Roxana said...

Ma lasi fara cuvinte...e foarte frumoasa poezioara, si asa cum ti-am spus si pe blogul meu, sa nu te subestimezi pt k nu ai niciun motiv pentru a o face.

Te imbratisez !

Unknown said...

Fiecare blog ce apartine unei varste atat de fragede-mi este drag si special.Blogul tau este desarvarsit, ceea ce-i da viata este faptul ca e bazat pe culori curate precum pastelul Medelenilor.

Lorelei said...

Roxxx....te ascult!

Becks:foarte tare ca ma consideri o persoana a carei vieti e bazata pe culori precum pastelul Medelenilor.Daca te referi la"La Medeleni" ma bucur din toata inima,fiindca este cartea mea preferata,alaturi de Lorelei si alte cateva>Persoane intelegatoare!

Va pup pe tooti!

Anilei said...

Bravo de 2 ori, imi place tare mult, este o poezie sublima, care sempiterm sensibilizeaza !

Marianita Cochiorca said...

Iti multumesc frumos, Lorelei!De la atatea minciuni, uitam si cine suntem in realitate.

iulia said...

Scrii foarte frumos, o sa te mai vizitez ;)

Slow Motion said...

Nu stiu daca la sufletul meu trebuia sa ajunga poezia ta!As vrea sa cred ca da!Oricum...sunt cel mai fidel cititor al postarilor tale(si tu stii asta)si toate cuvintele tale imi ating inima!Nu pot"sa te lovesc cu cristale amare",eu pot doar sa te iubesc!!!!

Lorelei said...

Ma bucur cu adevarat ca sunt persoane care stiu sa inteleaga,sa ma asculte.Multumesc tuturor!Nu stiu daca mai e nevoie sa spun,dar simt ca trebuie!as vrea sa fie,oricum,aceasta poezie,dedicata cui trebuie,adica tuturor care se cred persoane speciale!

T. said...

băi luli, deci:

1. eu îţi zic luli că e mai uşor ca lorelei şi ăsta era numele pesronajului.
2. scrii foarte filosofic (îmi place:> )
3. Ţi-am dat o amărâtă şi jerpeloasă de leapşă care dacă nu ai ce să faci la calculator poţi să o completezi.
4. take care
5. take care
6.take care
7.take care
8. să ştii că te citesc dar nu comentez de fiecare dată că sicer (deci sincer) mi lene. foarte. foarte.

Domnişoara Cri said...

nu-nteleg sau poate nu am fost atenta [ mai probabila a doua varianta] dar u vrei sa mori si-l implori sa te omoare dar apoi din nou te milogesti sa te lase sa-l privesti?
nun-teleg:)).
cius.

Lola. said...

acel cineva special e prea norocos.macar merita??aceasta dedicatzie...
pentru ca e absolut geniala.te intreci pe tine insutzi de fiecare data cand creezi ceva nou.
esti o copila geniala >:D<

Lorelei said...

Pai nu stiu....E pacat ca uneori isi bate joc,acea persoana...Dar nu am ce face...trist,dar that's it the life

Lorelei said...

corectare:this is the life...
ma gandeam la altceva:))
merci lola,ca am uitat sa zic...si si naked si theo...merci:*
pupici

Kyra said...

superba...dar esti trista...si asta doare

Lorelei said...

imi doresc,kyra,ca ceea ce am scris sa fi ajuns la sufletul cui trebuie.

Anonymous said...

Lorelai iubeşte?!;;)

Lorelei said...

Lorelei iubeste...cand vrea.Lorelei ce ce vreau eu sa fiu ...e "un fluture,colorata ca o zi de mai,cu sufletul curat,ca o furtuna"...