6 November 2009

Il iubesc cu mila si cu groaza...

Noiembrie mi-e prieten de cateva zile.M-am obijnuit cu aceasta prietenie rece,desi mi-a fost greu la inceput,foarte greu.
Noiembrie m-a obligat sa ii raman fidela.M-a alergat prin vant,prin iarba,prin nori,prin cer,prin foc...M-a alergat peste tot.M-a prins,m-a legat strans de aripile lui negre,ascutite.Apoi i-am promis ca ii voi fi prietena si mi-a dat drumul.
M-a strans cumplit de maini.Mi-a lasat cicatrici adanci,pe care primavara nu va reusi sa mi le vindece,iarna mi le va adanci tot mai mult.
Dar am aflat totusi multe lucruri de la Noiembrie.De exemplu,am aflat ca el plange din cauza unei iubiri imposibile.Iubirea lui de Mai...
Am aflat ca m-a dorit dintotdeauna.Ca m-a cautat,dar ascunzisul meu i-a fost imposibil de gasit,si ca l-a durut foarte tare cand am plecat fara sa-l ascult macar o clipa.
Acum imi pare rau ca l-am lasat.
Imi pare rau ca nu am fost a lui de la inceput.Mi-a promis multe.Mi-a promis ca ii voi deveni mireasa.Ca invitatii mei vor fi picurii de ploaie.Cantaret,vantul.Preot,copacul meu.
Doamne!Mi-e insa frica.Mi-e frica de minciuni.El va pleca intr-o zi.
Noiembrie.Noiembrie.Noiembrie.Numele mi-e sfant.Se tine dupa mine ca un caine flamand,dupa o bucata de carne cruda.Imi sta pe buze in fiecare zi,in fiecare clipa,in fiecare noapte.Ma urmareste.Mi-e teama.
Cu fiecare clipa care trece,imi doresc sa ma pot ascunde in spatele unor ganduri,ca Noiembrie sa nu ma poata vedea niciodata...Totusi,mi-e mila.Mi-e mila mare de el,sa-l las in tristetea lui,dar mi-e frica sa nu ma fure in intuneric.
Astazi a fost bolnav.I-a trecut insa dupa ce l-am vizitat,mi s-a parut tare ciudat dar in sfarfit.Mi-a vorbit iar.Iar m-a vrut mireasa.Iar m-a iubit...Iar mi-a fost mila...
Am incercat sa ii explic ca nu se poate,ca el va pleca.Dar nu a mers.
Noiembrie ma lasa pribeaga prin el insusi.
Unde este vara?

19 comments:

Lola. said...

mersi si eu de comment.nu erai chiar prima ;)) ca'mi mai lasasera cateva persoane comm'uri inaintea ta,doar ca inca nu le aprobasem.
normal ca sunt cu ochii pe tine.doar te am in blogroll,deci te urmaresc zilnic. :P
foarte dragutza postarea ^^ felicitari.ai scris foarte frumos
[titlul e inspirat din piesa lui emeric imre??] ;))

Lorelei said...

1)titlul:da.e din "nebun de alb"al lui emeric imre...
2)merci de comentariu,esti o dulce
3)da....nu am vazut acele comentarii de dinaintea mea...
4)blogroll:o obligatie de bun simt?:))

P.S:merci ca ma urmaresti...

Raspunsurile mele nu sunt in ordine...

Lola. said...

ma gandeam eu ca din piesa e inspirat titlul ;))
nu ai pentru ce >:D<
nu aveai cum sa le vezi pt ca inca nu erau aprobate ;))
obligatzie de un simt?!ma jignesti. :| eu nu am bun simtz.te'am pus in blogroll pentru ca esti geniala.punct.

Lorelei said...

merci de compliment....bunul simt apartine trecutului la multi dintre noi....
ma gandesc ca m-am schimbat atat de mult,ca nu imi mai pasa de nimic...nici daca cinva are bun simt sau nu...sau eu....
oricum....mai treci cu un comment pe la mine....cand ai timp....ca vad ca altii m-au uitaat:((....of!

Ioana said...

"Se tine dupa mine ca un caine flamand,dupa o bucata de carne cruda."..imi place foarte mult cum ai zis.

Lola. said...

daca te'au uitat inseamna ca nu sunt cititori fideli [-( nu te stresa tu de aia :-j nu ai cum sa placi tuturor.dar pentru persoanele carora placi,care iti apreciaza postarile,continua sa faci ceea ce faci.cum stii tu mai bine.
ai grija de tine >:D<
[p.s.:daca e vorba de poza de la descriere,da.eu sunt.]

Lorelei said...

esti foarte frumoasa,lola:X
mama spune la fel;;)
ei...nu chiar m-au uitatm,le justific absenta prin lipsa de timp...vor trece ei si pe la mine...

P.s:ashley sau ioana cum vrei tu...merci de comentariu

Lola. said...

mersi :"> dar eu nu ma consider frumoasa.in fine :-j

uite micutzo,am scris o poezie despre prietenii tai pierdutzi.sper sa itzi placa.tzi'o dedic >:D<


Pierdere...

timpul e crud,durerea-i mută,
arta e lungă,viaţa-i scurtă -
se scurge fără încetare,
şi totul căde-n hău - uitare.

şi lunile se duc ca gândul,
şi anii toţi se pierd cu rândul.
ai mei prieteni pier în veacuri
căci nu e chip să fie leacuri.

a vrut să treacă luna mai
dar eu i-am spus "te rog mai stai".
îns-a plecat fără regret
şi m-a lăsat un an s-aştept.

dar într-o zi iulie-a venit,
din amorţire m-a trezit.
îns-a plecat şi el cu bine...
s-a dus şi el,uitând de mine.

în marea mea dezamăgire
făcut-a august o oprire.
timid,m-a încălzit şi el,
dar s-a pierdut,căci n-avea ţel.

septembrie-a venit cu toamnă
nostalgică,tânără doamnă,
ce l-a gonit pe-al meu ibovnic -
septembrie - iubitul cosmic.

şi m-a lăsat pustie-n lume
fără prieteni,fără nume,
s-au dus cu toţii,tot pe rând,
dar au rămas la mine-n gând.

şi îi astept,aşa,-n neştire
căci ei au fost a mea iubire.
îi mai aştept încă un an
abandonată în noian.

. said...

multumesc mult :) mi-a placut melodia. se potrivea cu textul.

si tu scrii superb. iar 'nebunul de alb' marcheaza mereu existenta cuiva in iubire. ;)

take care >:D<

Marianita Cochiorca said...

Buna!Nu, nu spune asta.Nu sunt.Minunata esti tu!

Unknown said...

toata lumea cauta vara !
imi place cum scrii :)

Lola. said...

ia uite ce poza frumoasaaaa ^^ esti tare cute

Lorelei said...

Multumesc tuturoor:*
1)Lola,esti geniala prin poeziile tale,merci ca ai compus una ptr mine:*e foarte frumoasa,si potrivita.lunile sunt doar metafore.Sunt aproape toate preferatele mele,aprilie sunt eu,deci nu am pus-o...celelalte luni reprezinta prieteni,aproximativ...merci de cometariul pozei!
2)merci kriss,esti o dulce foarte dulce:)
3)e r m e t i c a:merci de comentariu.si tu esti foarte tare:X
4)anna,merci...stiu ca toti cautam vara,sper ca o data si o data va aduce din nou bucuria anotimpului,si sper ca va fi timpurie,nu intarziata cum mi-as fi dorit sa fie toamna,si sa fie luuunga....

P.S:Dedicatie Verii:Pe harfa rasturnata a ierburilor tale,Vara,trupul si sufletul meu sunt inceputul unui mare cantec,si tremurul mainii care-l cauta...

Va mai astept!Pupici la voi!

Lola. said...

:| bine.eu nu m'am prins. 8-| bine ca m'am chinuit sa caut rime si sa fac poezie special cu anotimpurile alea :| stf :))
oricum,ma bucur ca tzi'a placut.
cu placere. >:D<

Adela said...

creatiile tale sunt :|.Ma lasi fara cuvinte.
Asa e,din pacate noiembrie a venit.Timpul trece cam repede.Prea repede.

Lorelei said...

Timpul nu va putea fi oprit niciodata...Asta e cel mai trist,desi imi doresc acum cu disperare sa vina vara.Noiembrie ma cere de sotie zilnic.Mai stau,poate pleaca in curand.Mi-e atat de frica...

Tasha said...

Stii ca si eu am reusit sa fac pact cu toamna pe care n-am iubit-o niciodata,imi sugera sfarsitul,si mie nu-mi plac sfarsiturilemchiar daca se spune ca fiecare sfarsit aduce un nou inceput...dar,de data asta am luat-o de mana,vorba ta,si am simtit-o calda ,pentru ca mi-a adus iubirea,iubirea pe care nu mai speram s-o gasesc...

Anonymous said...

postarea asta este chiar foarte frumoasa

Lorelei said...

multumesc!!!...scuzati lunga durata de raspuns