24 November 2009

Te simt...


Te simt...
In fiecare piatra
In fiecare frunza
A fiecarui copac

Te simt...
In fiecare rau ce trece
In fiecare mare
In fiecare lacrima a ploii

Te simt...
In fiecare vant
In fiecare atingere a inimii
In fiecare rasuflare...

Te simt...
In cuvinte,
Pe care nu le-am spus niciodata,
Te simt in fiecare secunda...


Te simt...
Cum misti in intuneric
Cum razi,cum plangi
Te simt chiar daca tu
Esti departe...

Te simt...
Si cand esti trista
Sau cand esti fericita,
Cand iubesti

Te simt
In orice gand al meu
In orice miscare a mea
In orice teama...

Te simt oriunde,
Oricand,oricum
Te simt tot timpul
Dorind sa fii aici,
Cu mine,langa mine...

I feel you...


Schiller - I Feel You
Asculta mai multe audio Muzica

21 comments:

Nothing..:) said...

talentata mea:X

Slow Motion said...

Creatiile tale te fac mult mai speciala decat stiu eu ca esti!Sunt foarte mandra de tine!!!!Extrem de mandra!!!

Marianita Cochiorca said...

Mutumesc frumos pentru aprecieri!Nu este chiar ataaaat de mult.Si tu esti o fata draguta.

Mada said...

Multumesc mult >:D<
Probabil ca intr-o zi vor ajunge si vorbele mele la cine trebuie:)
Nu-mi pierd speranta.
:*

Anonymous said...

eu zic ca esti indragostita:-"

. said...

sublim :X intensitate in simtiri.

Lorelei said...

1)nothing....nu esti singura...maa:X luv u!
2)sm....:">
3)cu placere:X...merci:*
4)mada...speranta moare ultima...
5)22minutes...NUUUU!Nu sunt....imaginatia mea este altceva.Dar nu.Pe cuvant,nu am nicio chestie...ee....pur si simplu,asta simt...
6)kriss...i luv you too:X:P

john said...

Nu imi plac blogurile unde se deschide muzica automat.

Monica said...

f draguta poezia....scumpico:)
Felicitari!

Lorelei said...

thanks,Monica!:*
john,ti-am sris ceva pe blogul tau...

Lola. said...

john,nici mie nu'mi plac.pentru ca nu ma pot concentra la ceea ce citesc.dar SE POATE OPRI MUZICA,STII??dai pause sau stop ;)
foarte faina postarea lorelei >:D<

Lorelei said...

merci lola...si ai dreptate.stopul si pauza exista:)...mie una,imi place,nu stiu dece.ti-am zis ca sunt o fire "sensibiloasa",deci imi place muzica' clasica,asortata cu o poveste trista:D...pupici

Anonymous said...

foarte frumoasa aceasta postare:P sper ca e dedicata cui trebuie si cui merita;)

Cine sunt eu?! said...

ma bucur ca iti place chirila:) eu una il ador:)

multumesc de comentariu:)
si tu scrii dragut si cu o oarecare sensibilitate proza:)eu ma pricep doar la poeme:)

Cine sunt eu?! said...

ma bucur ca iti place chirila:) eu una il ador:)

multumesc de comentariu:)
si tu scrii dragut si cu o oarecare sensibilitate proza:)eu ma pricep doar la poeme:)

Lorelei said...

chirila chiar are cateva melodii care iti ajung la corason...:))

Lorelei said...

Intrebare:

Voi v-ati gandit vreodata ca atunci cand va e dor nebun de cineva chiar il simtiti oriunde,parca ati vorbi,fiindca il vedeti,dar va e frica sa nu pareti nebuni?mie mi s-a intamplat de multe ori...pur si simplu simt ca cineva e oriunde,in fiecare "ceva"...

Kyra said...

Sti eu iubesc poeziile astea, care incep toate strofele cu aceelas vers, dar totusi sunt asa de creative si originale . Poate o sa fac si eu una pe modelul asta , desigur (!) daca imi permiti. si legat d eintrebarea ta, da..patesc mereu asa, desi unii oamnei ma cred nebuna

Lorelei said...

acelasi sentiment,kyra...dorul provoaca multe,innebuneste...
apropo de intrebarea ta...nu as avea nimic impotriva creatiei tale,dar asta ar insemna plagiatura...si ar fi destul de ciudat sa opiezi pe cineva,intelegi?:)
take care >:D<

La si 37 said...

Imi place :D

Lorelei said...

ma bucur,La si 37.e timpul pentru raspunsuri la comentarii!