6 March 2011

Mi-e dor de parfumul tău de liliac alb



Ochii mei au prins aseară culoarea cireșelor amare
Și luna înflorise albă în marinul cerului,
Zâmbetul meu împrumutase o strălucire de stele
Și mâinile mele ascundeau temătoare soarele
Să nu-mi fie furat,

Și din balconul meu rătăceam șoaptele în vânt,
Și construiam dintr-un curcubeu vibrând
Scări spre cer, spre îngeri,
Pe care tu, dragul meu, ai uitat să le cauți,

Te-am așteptat, iubire, cu cercei de stele la urechi
Mi-era dor să rămânem îmbrățișați,
Să-mi dai din dulceața buzelor tale de care mi-era sete
Imperfect ascunse în amarul nopților mele,

Hai să oprim timpul, să oprim o zi oarecare
În dormitorul meu, o zi în care să ne îmbrățișăm
Cu aripile peste privirile noastre împletite
Și să rămâi închis în inima-mi,

Lasă-mi amprentat pe piele al buzelor tale parfum
De liliac alb, sărutul tău primăvăratic,
Gândul nostru înfloritor, cuvintele încolăcite
În jurul iubirii noastre umbrite de ceruri...

Mi-e dor, îngerul meu!
Nu pleca!...
Încă nu m-am umplut toată de tine!...
...
Mi-e sete de privirile tale
Ascunzând cerul de fiecare mângâiere
Cu care ma îmbrățișează...

7 comments:

Anonymous said...

again foarte frumos X:

29 decembrie said...

nu pleca.. inca nu m-am umplut toata de tine ...
doamne, de as reusi vreodata sa ma satur si sa-mi fie trupul preaplin de el..

Omul-Ancoră said...

Pe blogul tau a sosit primavara, descri imagini calde si pentru un moment am simtit miros de liliac alb.

Celestine Mihaela said...

tu esti o copila precoce, fara dubiu

Liliecii albi s-ar inclina in fata ta:)

Te urmaresc de pe alte fagasuri, chiar daca am ales sa ma faca nevazuta multora.

Te cuprind

Anilei said...

La multi ani in timp de primaveri!!

Cadar Katalin said...

Raze de soare declină substantivul suflet în mine până când florile de liliac cad...Imi place cum scrii...

sentiment said...

O dulce primavara ce te-ar imbratisa cu liliac subtil si inocent!esti primavara lor,draga mea!