8 April 2010

Asa,pentru ziua de azi:X


14 primaveri intr-a 8-a zi de aprilie...
Am insistat sa ma nasc intr-o marti de vara,pe o plaja pustie,langa mare,sau macar pe un balcon de unde sa pot vedea cerul si auzi marea inca de cand ma nasc...
Totusi m-am nascut in acea zi de aprilie,intr-un 8 perfect...O fata cu ochi caprui...
Am auzit sute de ingeri zbatandu-se sa ma vada...
Si probabil c-a plouat atunci...a plouat cu ingeri de insomnie...
N-am vazut nici marea,nici cerul...m-am nascut doar intr-un oras in care nu exista marea,in care doar gara de tren este singura mare...si doar cerul mai putea sa imi ingaduie visele,dar nu l-am vazut,decat dupa o vesnicie de stat intr-un miros anonim,de spital,un miros pe care nu-l suport...
Absurd,clipele mi se ingreunau pe cap si imi crestea parul,anii se amprentau asupra inaltimii si a gandurilor mele,suflete fara trup...
Azi a fost o zi...
Nu stiu de cate ori am ras,de cate ori am zambit,de cate ori am sperat,au fost atatea...
Atatea excursii ratate,atatea cadouri de suflet,imbratisari,vise,iarasi excursii ratate,iarasi persoana de care ne-am saturat,atatea si atatea...A fost o zi perfecta,o zi de nastere pe care si-ar fi dorit-o oricine,sau poate nu oricine,ci doar sufletele umplute cu dragoste si fericire...Nu mai aveam nimic de zis,nimic,a fost....a fost minunat,asa cum trebuia sa fie!
O zi asa aiurea,care s-a sfarsit prin ceea ce era mai frumos,discutia noastra de suflet,cu lumina stinsa,obositi,ascultand melodiile perfecte,fiecare pe unde puteam sa stam...Cei mai buni prieteni,cu care am hotarat multe,cu care am vorbit multe,am impartasit multe...
Cea mai frumoasa zi de nastere din viata mea!Si ii iubesc,pentru ca ziua asta a fost mai frumoasa doar din cauza lor,altfel ar fi fost...o zi normala si aiurita.Mai stiti?

Ma nascusem deci,acum 14 primaveri,intr-a 8-a zi de aprilie,zi ploioasa(?)de primavara,in ciuda caldurii din sufletul meu...

8 comments:

Anilei said...

Sa ai o viata de fluture implinita, Lorelico!!!!!!
Sper sa ne mai vedem si dupa alte 14 si inca si inca si inca si inca 14 primaveri, la fel de tinere ca acum!

sentiment said...

frumusetea sa infloreasca zorii,precum tu floare parfumata infloresti frumoasa primavara....
tot seninul lumii sa se gaseasca in sufletul tau!
UN BUCHET DE PRIMAVARA PENTRU TINE!

Bogdan said...

fourteeeeeeeeeeeeeeeeen :) he, he, heiii, Lorelei :) ce ani frumosi ! sa te bucuri de ei si de harul pe care ti l-a dat Dumnezeu sa exprimi frumosul din viata ta ! La multi ani !

Lorelei said...

Va multumesc tuturor:*

Rox said...

La multi anisori , Lorelei ! Sa fii sanatoasa , sa ai parte de toata fericirea din lume si sa nu uiti niciodata de sufletul tau de copil !!!

Criiiiis. said...

La cat mai multe primaveri >:D<

Lorelei said...

Sa fie ca voi...:D

inda said...

La multi ani !

""Deci,va rog cu patima sa ma ajutati in incercarea mea de a deveni un fluture...
Va multumesc anticipat,
Lorelei..."" - fluturii nu multumesc, ei starnesc furtuni doar cu o bataie de aripa.
Nu multumi, doar zboara si toti cei care te-au ajutat vor sti ca in zborul acela este si o particica din ei !