21 April 2010

Intam-pla...re.

Aseara ne-am asezat gandurile cuminti
Intre rafturi de carti si haine imprastiate
Si-apoi ne-am scos cu grija dorintele din noi
Si le-am pus la culcare.
Ne-am sarutat tamplele intai,
Si-apoi am sarutat noaptea in palme albastre
Si am inceput sa privim in gol spre cer.
Surasul tau suna a primavara
Si ingeri albi ne alinau sufletul de dupa geam.
Am impartit fericirea in jumatate
Si-am mancat-o bucata cu bucata.
Am rupt tacerea in trei,
Si ne-am invelit cu ea umerii goi,rositi de soare.
Am cantat o melodie frantuzeasca la chitara
Si ne-am soptit cuvinte de adio...
Si-n treacat,ne-am rupt visele din stele
Si ne-au intrat in ochi asa cum erau-colorate
Si ne-am manjit,deci, ochii in vise.Si-am adormit.
Si dimineata ne-a gasit ciudat.Sau nu ne-a mai gasit...
Eu adormisem deasupra chitarii negre in camasa alba
Prin aer,undeva,la intamplare,langa acele ganduri
Si tu...


Tu nu mai erai.Sau nici n-ai fost vreodata.
E-o intamplare,sau jumatate de intamplare.
Sau doar intam-pla...re.

3 comments:

Banu Theodora said...

"Se mai intampla" Foarte frumos ! Felicitari!

Anonymous said...

genial imi place tare mult:X

sentiment said...

mi-e tare greu sa-mi exprim admirati..."intam-pla...re"a care am gasit-o aici prin frumusetea ei mi-a orpit respiratia....cat de frumos ai zugravit prin cuvinte sentimentele...