10 April 2010

Aseaza-te!...


Aseaza-te si culca-te peste iarba umeda...Eu am sa ma culc peste parul si tamplele tale,si o sa am un somn adanc din care ma voi mai trezi poate la vara...
Aseaza-te si pune-ti amintirile in crengi de copac proaspete...Eu am sa-mi pun amintirile in pamant,sa infloreasca peste timp...
Aseaza-te si canta-mi poeme de dragoste...Eu am sa iti cant fericirea in acorduri perfecte de chitara!
Aseaza-te si spune-mi soapte...Eu am sa-ti spun povesti cu zane,ca sa adormi...
Aseaza-te si asteapta sa se insenineze afara...Eu am sa astept sa treaca timpul inapoi,si sa ne duca spre o vara cu zambete rosii...
Aseaza-te si priveste nemarginirea...Eu am sa privesc stelele,si am sa caut Ursa Mare,si-am sa astept vreo stea cazatoare...
Aseaza-te si impleteste-mi parul...Eu am sa iti impletesc gandurile si am sa le leg cu vreo ata violet...
Aseaza-te si dezmiarda-mi fruntea senina...Eu am sa iti inchid ochii cu grija si-am sa-i colorez,caci sunt prea negri...
Aseaza-te si inveleste-mi trupul cu frumusetile tale...Eu am sa imi culc amintirile peste bratele tale goale...
Aseaza-te si mangaie-mi palma alba...Eu am sa-ti mangai obrajii care,in mainile mele,prind viata...
Aseaza-te si culege-mi infinitul din varful nasului...Eu am sa culeg fantasme albe de pe picioarele tale...
Aseaza-e si aranjeaza-mi aripile peste corpul tau...Eu am sa bat din ele si am s-aduc vantul,sa iti insenineze chipul palid si obosit...
Aseaza-te si adu-mi ingerii pe umeri...Eu am sa iti aduc zambetele pe buzele subtiri si dulci...
Aseaza-te si sterge-mi sufletul plin de tristetea atator primaveri inmormantate...Eu am sa-ti sterg ploile din ochi,furtuni naprasnice care incearca sa se rupa...


Aseaza-te...spune-mi povesti
Stand la un foc de tabara,
Si lumineaza-mi sufletul
Cu amintiri portocalii...
Spune-mi povesti cu zane,
Cu zmei si printi frumosi,
Fiindca ingerii-ti vor asculta glasul dulce
Si vor bate din aripi pentru noi
Dimineata de dimineata
Mereu...Pe ploaie si soare,
Ei vor asculta povestea noastra...
Povestea a doua suflete
Care-ncearca sa se nasca
Dintr-un cantec rasunat
De o chitara albastra,
Undeva,pe vreo plaja goala
Langa ocean...

12 comments:

Rms said...

... un mic premiu te asteapta la mine pe blog.

Anonymous said...

Superb,pe masura asteptarilor mele...
Dar de ce intotdeauna tu ai chestii mai"artistice" decat el/ea?

Lorelei said...

Multumesc,rms...
Anonim,pentru ca eu sunt scriitoare,si imi place sa traiesc intr-un imaginar imens.El...El nu-i nici scriitor,nici cu imaginatie...e mai realist:D

sentiment said...

m-am asezat langa aceste ganduri minunate,sa-ti maingai trairikle,mi s-a inseninat chipul,iar zambete mi-au fost mai dulci sa te citesc..ziua sa-ti fie senina precum infinitul,cu mult drag pentru tine

Unknown said...

sterge-mi sufletul plin de tristetea atator primaveri inmormantate..
asta mi a placut mult

Unknown said...

sterge-mi sufletul plin de tristetea atator primaveri inmormantate...
asta mi a placut cel mai mult

Anonymous said...

Macar unul e realist intre voi...:D

Lorelei said...

Sentiment,multumesc pentru gandurile tale asternute in mine...
Nasty,ma bucur ca iti place,te mai astept pe la mine:*
Anonim,fie ca tne:D

Corina said...

Scriitoare, scriitoare, dar se scrie "aşază-te", nu "aşează-te".

Mihai said...

fruuumos.

Anonymous said...

Please vote the unbelievle dj ever ! Vote at "Cea mai tare ascensiune din Romania in 2010" - MOONSOUND!!
http://awards.nights.ro/

Celestine Mihaela said...

Mereu ai sa domini primaverile cu aripile tale.
Nu uita sa te asezi din cand in cand in tine, pt ca visele de acolo incep

Pup fata mea draga