30 April 2010

Nu există nimic


Cu soare plouă dimineața în grădina mea
Și e multă lumină, și am și multe flori,
De-ar fi tu să-mi răsari mândră vreodată
Ai fi o floare albastră de iasomie.

Azi dimineață mi-a venit viața cu zâmbet
Si am ascuns in mare un colt de planset
Si restul fericirii mi l-am bagat in buzunar
Căci fericirea mea e-al tău suflet murdar.

Cum plând izvoare deasupra pleoapelor senine
Așa îmi plânge dorul, și sufletul de tine.
Așa mult te-am iubit,prea mult și mult prea galben.

Mi-e frică să nu fi cântat primăvara pentru noi
Căci am plecat de mult cu o chitară-n spate
Și-n noi trăia văzduhul cu păsările lui
Și-n noi trăiau și fluturi, și primăveri, și ploi.

Mi-e teamă de-amintiri fugare-n vant de toamnă
Mi-e teamă de-ale tale strigăte bolnave...
Mi-e teamă și de ploi rupte din marile oceane
Mi-e teamă de noi,de mine și de tine.

Și toate astea nu există,
Căci lumea e un mare vid al întunericului.

7 comments:

Bogdan said...

Eu nu regret... c-am adunat in suflet si noroi,
Dar ma gandesc la tine.
Cu ghiare de lumina o dimineatza-ti va ucide-odata visul,
ca sufletul mi-e-asa curat cum gandul tau il vrea,
cum inima iubirii tale-l crede.

Vei plange mult atunci ori vei ierta ?
Vei plange mult ori vei zambi ?!...
La razele acelei diminetzi...
...in care eu ti-oi zice fara umbra de cainta:

Nu stii ca numa-n lacuri cu noroi la fund, cresc nuferi ?

Ioana said...

@Lorelei: felicitari! esti una din fericitele care a ajuns la nationala, si nici punctajul nu e rau, e chiar foarte bine!

sentiment said...

in poezia ta exita inca prea multe,mai ales frumusetea cu care ai scris-o,zambete,lacrimi,soare,flori,ploi...toate exista aici..si tare mi-a placut!

Lorelei said...

Bogdan,intotdeauna exista doua parti...una buna si una...mai putin buna,depinde de ideea cu care privesti totul...

Ioana,multumesc...m-am obisnuit cu ideea ca e bine...macar am ajuns acolo!

Sentimetun buchet de zambete pentru tine:*

Ioana said...

Ştii că uneori trebuie să ne limităm la nişte lucruri care nu ne fac fericiţi pe deplin. Totul ţine de modul în care vedem lucrurile. Unii se văd nenorociţi şi nu mai sunt în stare să-şi facă un trai decent, iar alţii se văd milionari şi aşa ajung. Milionar poate avea multiple sensuri.
Ce milionară eşti! :>

Anonymous said...

Minunata poezia,ca de obicei,nu am cuvinte.Bravo!

Lorelei said...

Ioana...oricine e milionar,intr-un sens sau altul...Totul consta in modul pe care ti-l alegi in a imparti milioanele de fapt,nu in cate ai.Degeaba ai,daca le "cheltui" pe tampenii.Eu sunt strangatoare de obicei,cheltui mai putin,si numai pe lucrurile care sunt sigura ca-mi trebuiesc.Cu exceptia ciocolatei.Nu-mi trebuie,cumpar in prostie daaaar,(!) o si mananc!

Anonim,iti multumesc frumos:D