2 April 2010

Jurnalul unei scriitoare -In cautarea paradisului

Dintre toate lumile de pe pamant,eu mi-am ales-o pe a ta....In restul,am suflat ca intr-o papadie...
Si am cazut din cer pentru tine.Si te-am iubit...Am vrut sa suflu in stele,s-o gasesc pe a ta,dintr-o mie...de o mie de ori cate o mie am suflat.Si steaua ta era cea mai mica dintre toate...facea parte dintr-o alta galaxie...
Am vrut sa ma metamorfozez peste noapte intr-o bataie de vant si in bataia inimii tale...Dar tu...tu erai inca un o stea,si n-as fi ajuns la tine...asa departe,asa mica,asa fara suflet!!
Pe cand eu aveam un suflet...Stii...era rastignit inca in fereastra,cu inima in cutii negre de carton,si aripile in cer...Doar sufletul mi-era in marea inimii tale.
Am numarat si ploile din doi in doi,am numarat cate fericiri ne-au crescut pe buze,cate lacrimi in ochi,cate frumuseti...Ti-am numarat starile pana am ajuns la 5490.Atunci m-am oprit!
Dintre toate marile de pe pamant,eu mi-am ales-o pe a ta...In restul,le-am dat drumul sa curga spre alte ceruri noi...
Si-am inotat printre sutele de cuvinte spre infinit,sperand ca tu vei fi in a 743-a stea de mare,si cand nu te-am gasit,m-am scufundat mai adanc,m-am lovit de nisip,si m-am facut o scoica...
Dintre toate lumile de pe pamant,eu mi-am ales-o pe a ta...In restul,am suflat ca intr-o papadie...
Opreste-mi ploaia de ingeri din spate,opreste-mi zborul din urma,opreste-mi nebunescul si absurdul,opreste-mi imperfectul...Adu-mi fericirea!

11 comments:

Anonymous said...

Minunat,ce sa zic:X

Anonymous said...

Imi place asa mult partea cu "opreste-mi ploaia de ingeri din spate":X

Lorelei said...

Iti multumesc,Anonim,e o onoare ca ma citesti mereu:X

Anilei said...

Sunt fotograful primei poze:) {parca da, ca numai eu nu sunt)
frumos!!!!

Blue said...

Genial ca de obicei.:*
Iar fotografiile parca sunt facute la un shooting profesionist.
Superb:X

Lorelei said...

Merci,Gabico,merci,Antonela...Pozele sunt facute "din dragoste" cu cea mai buna prietena a mea(Tess) si cateva colege...Ideile noastre...Imi place la nebunie sa fac poze cat mai...anormale,nepitipongice,faine:X

Merci inca o data,un Paste super fericit va doresc:*

SM.Art said...

Paste fericit >:D<

Lorelei said...

:)

. said...

cea mai pura frumusete concentrata in cuvintele tale :x imi plac si pozele f mult. sper ca o sa mai urmeze si altele ;))

am uitat sa te intreb, cum a fost la concursuri?

ai grija de sufletelul tau >:D< :*

Mosu cocosu said...

hmm câtă mai hergelie de puţulici bune de luat la carici :X:X:X

mâncuvă moşu pizdulicile alea mici mici şi bune de carici :D

Anonymous said...

Does your website have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd like to send you an email.
I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it expand over time.

My web blog - diets that work