21 October 2008

Jurnalul unui inger...




M-am sculat de dimineata mai devreme.Te-am privit cum dormi pana la ora 8 umatate cand te-ai trezit brusc.Ai mai incercat sa adormi dar n-ai reusit.Ti-am vazut visele pe care le-ai avut,si cum te-ai purtat in realitate.
Te-ai trezit din pat somnoroasa si ai fugit la oglinda.N-ai avut timp pentru mine.Am incercat sa te fac sa ma vezi,dar ai trecut nepasatoare pe langa mine.Te-am privit in oglinda si erai extrem de frumoasa.Te-am urmarit pana la bucatarie si te-am vazut cum mancai.Am stat la masa chiar in fata ta,dar nici nu m-ai bagat in seama.
Te-ai dus sa te speli ca in fiecare dimineata pe fata.Ti-am atins pielea fina dupa ce te-ai dat cu crema si cu fond de ten.Nici atunci nu m-ai observat.
Am plecat alaturi de tine la serviciu,am stat in dreapta ta in masina dar nu m-ai observat.Pe drum ai fost stresata.Ai ajuns la serviciu si ti-am privit lucrarile pe care le aveai de facut.Ai fost suparata toata ziua.Eu am incercat sa-ti alin sufletul,dar nu m-ai vazut.Ai trecut de zeci de3 ori pe langa mine si nici nu m-ai observat.
Toata zua am incercat sa te fac sa zambesti,pentru ca stiam ca iti era greu sa fii departe de ai tai de la un timp asa de lung...Erai in acea casa alaturi de ei,dar nici nu te gandeai la ei....de multe vreme.
Erai absenta de la ganduri albe...Te-am privit cum te-ai intors spre casa.Nu te-am scapat din ochi nici macar o clipa,dar tu nu m-a privit nici o secunda.Erai abatuta,si-ti stiu si motivul.Stiu chiar si ce visezi.
Ai venit acasa si ai dat drumul la TV fara sa observi cartea neagra de pe masa...Nici nu te-ai apropiat de mine.Eu eram chiar langa ea.Acolo am stat si te-am vegheat,si chiar de eram in spatele televizorului,stiu si ce film ai vazut.Stiu totul despre tine,stiu si ce visezi,si ce privesti.Incerci uneori sa schimbi asta,sa incerci ca eu sa nu vad ce faci-dar asta nu se poate.Si cu ochii inchisi,si stand intr-o camera inchis,fara lumina,stiu chiar si ce cantitate de mancare iti pui in farfurie.Pot sa ghicesc si cuvantul pe care il citesti stand cu spatele la tine in timp ce cutreieri o carte...
Nu-ti vine sa crezi.Te-ai culcat nepasandu-ti de mine si de cartea cea neagra.Te-am privit cum dormi.Erai stresata si n-ai putut sa visezi.Te gandeai la lucruri ciudate.Stiu si la ce te gandei.Tu crezi ca eu sunt inexistent,dar iti spun-eu tot timpul stau pe umarul tau si te privesc.Sunt ingerul tau,si te iubesc...

No comments: