18 October 2008

Toamna,vise...



Stau in parc...pe o bancuta retrasa,si ma gandesc la mine.Sunt singura.Cateodata mai scot oglinda din rucsac si ma privesc.Ma uit si o bag inapoi.Pentru mine oglinda inseamna totul sau nimic.Cand ridic oglinda,vad in ea reflectia copacilor batrani si palizi.Ma inspira foarte tare sa vad pomii viu colorati.Parca simt miros de flori de mar,suprapus cu mirosul umed al toamnei.
As vrea sa citesc,dar nu am o carte,asa ca prefer sa scriu ceva,pe caietul aproape terminat de romana...Ma pun pe ganduri.Imi vin in cap idei care dispar cu fiecare miscare.Fredonez o melodie linistita,care nu-mi prea place,dar totusi o cant...
Miroase a frunze uscate.Sunt milioane pe aici.Imi amintesc de cand eram mica si ma jucam prin frunze.Nu pot nega ca acum nu-mi mai place,dar acum ma joc prin ele in scris si imi imaginez senzatia de bucurie pe care o traiam atunci.Iau o frunza in mana si o privesc iar apoi o arunc.Nu inseamna nimic pentru nimeni probabil,dar pentru mine e o muza.Ma ridic,cu gandul de a pleca,dar parca ceva ma impinge si cad inapoi pe banca rece.Visez parca cu ochii deschisi.
Visez la vremuri de demult.Buchisesc incet tainele naturii de acum si de atunci.Nu mai inteleg nimic.Imi suprapun in minte o mie de idei care sunt uitate o data cu secunda ce trece.
Ma sufoca vantul,ma ineaca aerul si mi se usuca vocea.Pierd o gramada de cuvinte si nu inteleg ce se intampla.Imi place foate mult sa dezleg taine,dar pe aceasta n-o inteleg.Se zbat in mine imagini si sunete ce formeaza vise.Incet-incet visul se dezleaga.
Sunt iar pe banca rosie din parc.Nu-mi amintesc nimic.Stiu doar ca ceva in mine vrea sa iasa afara.O fi oare gandul care ma impinge in trecut sua idila nemuririi sufletului?Sau vreo nostalgie ramasa demult in sufletul meu de copil?
N-o sa stiu nici-odata daca maine voi mai simti acel miros de flori de mar pentru ca numai sufletul meu poate sa intareasca in mine acel parfum...Si-acum miroase a frunze verzi si Floarea-Soarelui.Oare voi mai simti toamna asta sentimentele pe care le traiesc acum?Poate da,poate nu...dar asta voi sti numai eu...doar eu...

No comments: