16 July 2010

Butterfly,fly away!...

Pentru că mi-a fost mai dor decât trebuia...Poate am sperat să fie altfel...poate nu trebuia să fie 17 iulie...poate ar fi fost 8.Dar tu ai vrut aşa.
Pentru că te-am visat cântându-mi la vioară melodiile mele preferate.Te-am visat trimiţând scrisori de iubire prieteniei noastre.Te-am visat iubindu-mă.
Pentru că ţi-am visat chipul într-un nor...Şi,chiar dacă s-a ataşat căpruiul de ochii mei din mare,eu te-am văzut pe un cer albastru...şi fiindcă era senin,mi s-a înseninat timpul şi fruntea.
Pentru că ar fi trebuit să te trezesc şi să îţi şoptesc la ureche banalul...dar nu.Nu te-am trezit...Îngeraş,dormi...
Pentru că altădată m-aş fi trezit şi ţi-aş fi sărutat incandescent tâmplele,în semn de "mi-a fost dor de acum,ai 14 cireşe coapte în urmă!".Acum,nu mai am ce să-ţi sărut,decât ce mi-a rămas acolo,într-o ramă...
Pentru că,acum 14 cireşe,mi-a bătut inima mai tare...fusese prima noastră bătaie de inimă în acelaşi timp.Acum bat împreună,pentru că iubirea mea a ajuns din nou până la cer şi înapoi...Tu ai fost soarele zilelor mele.
Poate că...nu degeaba ai împlinit cireşele.O parte din tine a rămas încă în cutiuţa inimii mele cu scrisori.Mi-am pierdut şi eu o parte din mine...poate e cumva pe la tine...dar păstreaz-o,în semn de amintire...
Şi,nu în ultimul rând,pentru că mi s-a decojit inima cu câteva şoapte de strigăt...la multe cireşe coapte,îngeraş!


Lorelei.

4 comments:

Tess said...

La inca 14 cirese coapte in amintirea prieteniei noastre...a 14-a e cu noroc...

Anonymous said...

"O parte din tine a rămas încă în cutiuţa inimii mele cu scrisori.Mi-am pierdut şi eu o parte din mine...poate e cumva pe la tine...dar păstreaz-o,în semn de amintire..."

imi place f mult :) imi regasesc anumite trairi in aceste cuvinte...

Emmyema said...

Timpul...
Tind sa cred ca a fost ceva special in parfumul uscat al verii trecute...Pana si vremea era altfel.:):*

Ana Gabriela said...

la cat mai multe cirese coapte, mi-a placut la nebunie urarea fiindca e originala! superb si La multi ani...acelui cuiva...