2 July 2010

Timp...

Salut,timpule,bine te-am găsit
O clipă doar mă așezasem să am somn liniștit
Pe tâmplele-ți,deasupra genelor false...

Dar stai aici la un ceai cu lămâie,
Cum mai ești?Cum îți mai saltă inima?
Puțin timp crezusem c-ai murit
Căci te simțisem lângă mine rece,împietrit...
Ori a fost doar vreo părere în stil îngeresc
În clipele de ciocolată albă dospită pe lună
Când crezusem că iubesc...

Viața mea e infinit mai bună
De când mi-am adormit lumina-n ochi,
De când am început să uit
Oameni cu inima închisă în șireturi...

Iubim,timpule!
M-am scăldat în trupul tău cuminte
Și cred c-am înflorit în dragoste,
De ochii verzi,de păr brunet,din negură furat
De ochi căprui și antici,cu părul ondulat,
De-un colț de cer pe care
Cred,sau poate numai mi se pare
Că ieri am renăscut...

Servește doar un ceai până mă rup de tine
Și-nvăț să trăiesc printre îngeri de soare
Decât printre străini cu chipul cunoscut...

Să rupem tăcerea zburând,strigând șoptit
”Salut,iubim!”,și să ne auzim ecoul între noi
Căci demult am renunțat la tatuajul lor amprentat pe piele
Și-au mai rămas numai fotografiile din doi.

Timpule,iubim!Alt cer vedem,și altă mare,
Oprește-te o clipă,iubim și îți trimit și-o sărutare...

Am rămas o pată galbenă pe-atlasul tău geografic
Și un cuvânt scurt franțuzesc în dicționar.

Timpule,iubim,sperăm,dorim în șoaptă,
Mă rup de tine,adio!

Lorelei.

(Wings wouldn't help you...down)

4 comments:

Monica said...

copile frumos si dragut ce frumos scrii:)

felicitari:)

Rox said...

http://gandurileuneinomade.blogspot.com/2010/07/premiu-de-vara.html

Anonymous said...

ce'mi place:X in special incheierea aia cu "wings wouldn't help you ..down"

. said...

timpule, iubesc versurile tale! :x spui de mine, dar tu esti talent pur. anunta-ma cand o sa publici prima carte :x