6 April 2011

april cherryflower

am întors infinitul pe dos și n-a mai însemnat decât un 8, într-un april
azi, 8-ul meu îmi înflorește pe buze un 15 aiurea, plin de panica necunoscutului, plin de flori de cireș abia înmugurite și parfumul de liliac alb al adolescentei cu degete umede de cerneală
vântul lui april a șuvoit lângă geam
sălbăticia soarelui mi-a amintit de vremurile copilărești când bunicii ne spuneau povești, iar azi închei eu basmul lui 14

bună dimineața, vals nebun al viselor mele, bună dimineața, flori de cireș care stau să înmugurească, bună dimineața, soare tacut...bună dimineața, lumii mele de 15 ani...

scris în grabă.

Lorelei.

4 comments:

Anonymous said...

wow

Carmen Pricop said...

La multe flori de cires! Dupa inmuguriri si infloriri, ninsori de petale sa imprastii in lume, sa aduci bucurii si sa te bucuri de fiecare primavara pe care o desenezi cu litere!

Flyerboy said...

La cat mai multi ani, la cat mai multe flori de cires dupa cum bine zice Carmen. Tine-o tot asa cu tot ceea ce faci :) Eu , personal te admir pentru talentul tau :)

Bianca Dobrescu said...

La cât mai mult din fiecare!
Pentru vârsta ta chiar scrii: wow!
:)
Te felicit!