16 April 2011

între vis de moarte și realitatea vieții

te-am visat aseară deschizând porțile iadului
și picioarele tale desculțe se răneau
în pietre șlefuite cu dinții
te vedeam ținându-te de mână cu demonul
ți-era privirea neagră ca visele morții
ți-erau buzele însângerate,
iar mâinile murdare de sângele mării moarte
te-am visat urât
și m-am trezit în spasme și zvâcniri

la fereastră vedeam ascunzându-se moartea
cu chip alb și buze vineții
și-am tras draperiile și a fugit prin vecini
mi-am învelit personajele speriate cu pleoapele
și am adormit cu mintea încețoșată
și-n vis am chemat îngerul care mi-a șoptit
”and there was light”

Lorelei.

9 comments:

Lavinia Dance said...

iar aceasta a fost o pozeie frumoasa:X

29 decembrie said...

si eu l-am visat aseara... si nu era prea diferit.
foarte frumos !

Anonymous said...

din nou o poezie frumoasa si o poza pe masura :Dbv:X

Father said...

Foarte frumos ai scris poezia.
Sper ca nu pe mine m-ai visat.
Iti urez o zi frumosa!

Anonymous said...

„Sa fie lumina” zice o voce primordiala! ... Lumina s-a facut doar pentru ca asa a spus Cuvantul ! ;;)

Ana-Maria said...

Frumos:XReusesti sa conturezi cu ajutorul cuvintelor adevarate capodopere cromatice:X Mi-a placut foarte mult:)

Simonne said...

Frumoasa poezie!!!

Celestine Mihaela said...

Paste Fericit in lumina sa alunge toti demonii tai si sa te faca sa zbori cu sufletul peste visele negre din care vor incolti muguri de iubire si speranta.
Iisus mangaie si leagana sufletele de copii...
Iar tu esti o copila frumoasa cu har de inger.

Liniste si iubire de inviere!
C.

Joker said...

..frumuşică.
:)