10 April 2011

îți mai aduci aminte de mine?


unde să te mai caut
suflet îngrozitor?
(mi-)e pustie calea
de urmele pașilor tăi

mi-e inima o cutie muzicală
și balerina din ea a pierit
într-un război nefast
împotriva simțirilor mele
și, cu toate astea, nu te-am uitat

dar tu, mă mai ții minte?

”o să dai de fluturi”
mi-ai spus
dar primăvara s-a închipuit
fără tine

mi-s gri zorii
și aripile mele au încetat
să bată
a nostalgia amintirii

mi-e dor de trupul tău
și-ți caut foșnetul privirii
căci nu te-am mai văzut de mult

dar tu, înger slavon,
îți mai aduci aminte de mine?

6 comments:

Anonymous said...

frumos foarte:X

Manoliu said...

sigur imi aduc aminte de tine
si de cele 14.ooo de vise;
-esti frumoasa si poeziile tale
sunt dupa sufletul tau:
-Sincere! - Te felicit!
-O zi minunata sa ai!

Lavinia Dance said...

buna, ai un premiu la mine pe blog!:)

Flyerboy said...

Supeer :X Tipic Lorelei :)

SM.Art said...

superb ca-ntotdeuna >:D< <3

ma-ncalzesti cu cuvintele tale

Loreta said...

frumoase cuvinte...imi place sa ratacesc pe blogul tau. :)Sper ca ingerul slavon de care vorbeai e in preajma ta si iti calauzeste inspiratia!