11 January 2011

că așa-i acum

câteodată încep să cred
că pentru mai toți oamenii din jurul meu
iubirea e ținută în colivie

și nu vor să-i de-a drumul
să zboare

o lasă să se zbată
între grilajele cutiei toracice
și nici măcar n-o șterg de praf

o-ncuie cu lacăte
și-aruncă apoi cheia

câteodată încep să cred
că mai toți oamenii din jurul meu
se folosesc de alții ca de niște pansamente
pe care le pui
doar când doare

altfel
pot muri

mă umplu de zăpadă și gheață
mi se încleștează sufletul
și plâng
cu inima strânsă
care altădată
cunoscuse zborul...

cunoscuse zborul...

mă văd doar o nebună
din care scoți vise cu acul


înțeapă
doare, puțin

dar și sufletele care plâng mult
pot îndura durerea
nu?

Lorelei.

1 comment:

Monica said...

cred ca scopul durerii din iubire e doar acela de a ne face sa apreciem mai mult oamenii pe care ii iubim si in acelasi timp sa invatam sa iubim sincer, curat si total!