21 January 2011

Happiness


E-un curcubeu
Deasupra sufletului meu!...

Într-un fel, cu necuvinte, cu tăceri colorate, cu stele pe tâmple sau mare-n priviri, cu lumi agățate la urechi și ceruri în gând, cu veri cuibărite în suflet și prietenii în inimă, cu ploi însorite, romane geniale și vise insolite și cu toate lucrurile care-mi mai trec acum prin minte...e atât de frumoasă fericirea...e-atât de blândă...

Ca să ajungi la fericire nu-ți trebuie hartă. Îți trebuie suflet.

Mâine încep cu olimpiada. Mi-era dor...
O să-mi iau aripile și razele de soare-n buzunar și sper s-ajung departe...

Lorelei.

E-un curcubeu
Deasupra sufletului meu!...

3 comments:

Anonymous said...

Howdy everyone, decent message board I find It absolutely helpful & it has helped me loads
I hope to be able to give something back & support other people like this website has helped me

_________________
[url=http://iphoneusers.com]jailbreak iphone[/url]

Riot said...

"Ca să ajungi la fericire nu-ți trebuie hartă. Îți trebuie suflet."

Sufletul are harta el insusi ,trebuie doar sa il lasi sa o ia pe "drumul"cel bun.Si ce bine e cand in sfarsit reusesti asta!:)

Celestine Mihaela said...

cele 7 culori ale curcubeului sunt vibratii , rezonanta, energia care haloului lumii...

Te cuprind