23 January 2011

În seara asta să nu spui nimic





În seara asta să nu spui nimic
Vreau s-ascult tăcerea cum se izbește de noi
Și vreau s-aud cum fulgii de nea
Se frâng în geamuri

În seara asta să-mi lași visul să se ascundă în noi
Și privirea s-o lași să se umple de amintiri
Ca și cum am developa fotografii

Să lași marea să curgă în mine
Și delta să mi-o pui pe tâmple,
să-mi lași lava să-mi umple venele
de incandescența iubirii

Să-mi lași gândul să creadă
Că există dragoste, măcar atât
Și să-mi lași fluturii să-mi ningă în suflet

Și mâine să-mi pui în privire
Un cer de dimineață marină
Cu soare-n mijloc,
Să-mi lași sufletul să se dospească
La minunile care ne-acoperă

Cu aripile-n spate
Să iubim diminețile și timpul
Să mă lași să cred în vise
Și să mă lași să iubesc
Să-mi fac pod peste suflet
Pe care să trec atunci când doare

Lasă-mi iarna să-mi crească pe umeri
Și fericirea să-nghețe
Ca avioanele de carton care ne zboară-n inimi

În seara asta să nu spui nimic
Vreau s-aud cât doare timpul și amorul
Vreau s-aud cum răsar stele

Lorelei.


8 comments:

Elena Catalina said...

parca aud cu tineee...

Celestine Mihaela said...

frumoasa copila imi esti!

Ana-Maria said...

Deci prea frumos:XMi-am facut si eu blog de curand..Am mai vorbit mai demult dar mi-am dezactivat mess-ul asa ca ..Oricum foarte frumos tine-o tot asa..O sa incerc sa iau cat pot exemplu de la tine si te rog sa vizitezi cand ai ocazia si blog-ul meu si sa imi dai nijte sfaturi..Oricum acum deabia il slefuiesc:X:XMersi anticipat:x

Unknown said...

Cat crezi ca poate dura o tacere ?
Cat timp va trebui sa nu vorbeasca...
sa nu vezi cum visul cu iarna piere,
cum regretul incepe ca frunza sa creasca...

Flyerboy said...

Wow...de cand nu am mai intrat la tine pe blog :| .... De fapt de cand nu m-am mai ocupat de blog...Versurile tale ca de obicei superbe :X . Si uitasem cat de frumos scrii :-< :*

Anonymous said...

Esti frumoasa:X

. said...

esti frumoasa :X

. said...

vi la mine ?