30 October 2010

Nu se va întâmpla.

A plouat într-o oarecare zi, și poate ai fi vrut să-ți plouă și ție puțin în suflet.
Ai fi vrut să te trezești în dimineața asta cu soarele de afară în minte și-n inimă. Dar draperiile tale au fost trase puternic aseară, și soarele nu a cutezat să-ți tulbure somnul.
Ai fi vrut să mă plimb pe stradă, în fața casei tale, și să-ți intru, poate, iarăși în inimă. Să-mi fac loc între ura din tine și minciună, între diferența de ”a fi” și ”a trăi” cu adevărat.
Ai fi vrut să îți intre cerul în gânduri, să ți le facă albastre...albastre de tot, ca să cunoști îngerii. Tu n-ai zburat niciodată, sweetheart, nu știi ce înseamnă fericirea de a trăi înalt.
Carpe diem! , iubire...Ai nevoie.

Shopping list:
-Pelerină invizibilă. Ca să nu mă vadă noiembrie mâine.

Și, dragul meu Nov., mâine dimineața nu sunt acasă.

Lorelei.



Cuțu meu. Alfie, alifia mea.

1 comment:

. said...

wai ce scump e ...:*