11 September 2010

O, iubire!

Te-ai jucat de-a sufletul cu mine,
Atunci, atunci, priveam râzând...
Muşcam din tine ca dintr-un ciorchine
Priveam peste balcon cerul crescând...

Te-ai jucat de-a sufletul cu mine, o, iubire,
Mi-ai însemnat inima cu unghia ta albă,
Îmi alintasei inima cu-a ta ademenire,
Şi agăţasei din iubiri la gâtul meu o salbă...

Te-ai jucat de-a sufletul cu mine,
Pe o hârtie scrisesem aiurit, rotund,
Poeme încurcate, note să m-aline,
Strângeam la piept de dorul tău un glas secund.

Te-ai jucat de-a sufletul cu mine, o, iubire,
Te aşteptam să vii pe un inorog negru,
Sufletul mi-era nedemnă strălucire,
Dar, sfâşiindu-mă cu dinţii, ai plecat alegru.

Lorelei.

3 comments:

Anonymous said...

imi place mult :) in special ideea asta de a te juca de-a sufletul.
foarte frumos :X

Valentin said...

superba... felicitari! :)

. said...

frumos te joci cu cuvintele felicitari :*